Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce
 
Twopointbitty
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 december 2019

Retourkosten en verkeerd item

03 december 2019

Ik heb 2 items verkocht, maar beide items zijn bij de verkeerde klant terecht gekomen.

Nu heeft de klant zonder mij te vragen het retour gestuurd voor veel te hoge prijs.
Als ik juiste item nu naar hem stuur, dan worden de kosten zo hoog dat ik in de min loop.

Mijn vraag is, moet ik de retour kosten terug betalen aan de klant wanneer hij zonder mij te vragen
de verzending heeft teruggestuurd?

Ik heb geen probleem om kosten terug te betalen, maar ik wil niet voor kosten betalen die niet hadden gehoefd als
de klant contact met mij had opgenomen.
 
frafra
Berichten: 1052
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Retourkosten en verkeerd item

05 december 2019

Jij maakt de fout dus zal je even pijn moeten hebben. Los het op en ga weer verder met je business.
 
Electronixs.nl
Berichten: 733
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Retourkosten en verkeerd item

08 december 2019

Het had in jou voordeel geweest als de klant wel even contact had opgenomen. Maar uiteindelijk heb je zelf de fout gemaakt. Maar kan me niet voorstellen dat het om een bedrag gaat meer als een paar euro. 
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht