Groot aantal producten in web winkel (welke software?)

1
Hoi,

Hoop dat dit het correcte topic is,
Ik zou graag willen weten over een web winkel software is dat zeer groot aantal producten efficiënt kan opnemen.

Er moeten letterlijk honderden al niet duizend producten in kunnen maar handmatig elk product toevoeg is onbegonnen werk is hier een oplossing voor?

Is er ook software die rekening kan houden met wissel koersen? en variabel belasting tarieven?
Ik weet dat het een zeer grote vraag is maar kan iemand mij verder helpen??
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Groot aantal producten in web winkel (welke software?)

9
Natuurlijk moet er een bepaalde indeling zijn wat betreft de kolommen. Maar dit kan je met het betere knip en plak werk zo voor elkaar krijgen.

Wel is het zo dat voor alle import functies van alle softwarepakketten geldt dat je maximaal circa 300-500 producten in eens kan uploaden omdat de verbinding tussen de thuiscomputer en de database bij de host ononderbroken moet zijn.

Dus ik importeer meestal batches van 500 producten per keer.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Groot aantal producten in web winkel (welke software?)

12
Eerste vraag moet zijn, in welke bestandsformaat heb je nu de gegevens?
Zijn die 10000 artikelen gesorteerd, neem aan dat je de producten in categorieën wilt verdelen.

Alle webshop programma's die voornamelijk SQL, MySQL of acces hebben als database kunnen artikelen/categorieën worden geïmporteerd.