Beste lezer,
Wij gaan op korte termijn een webshop openen voor betaalbare babykleding en artikelen.
Hiervoor zijn wij opzoek naar betrouwbare en betaalbare leveranciers!
Ben/ken jij iemand? Laat het mij weten!
Graag zouden wij vooraf een kijkje nemen in het assortiment!
Re: Leveranciers/groothandels babykleding & artikelen gezocht!
2Hoi Hoi, geen idee of je nog iemand zocht. Maar ik heb samenwerkingsbanden en contact met leveranciers uit Turkije onder andere ook ateliers die heel veel leuke babykleding produceren. Wellicht dat ik iets voor je kan betekenen?
3gamze_gulec@live.nl schreef: Hoi Hoi, geen idee of je nog iemand zocht. Maar ik heb samenwerkingsbanden en contact met leveranciers uit Turkije onder andere ook ateliers die heel veel leuke babykleding produceren. Wellicht dat ik iets voor je kan betekenen?
4Hoi Gamza, ik heb interesse in leveranciers. Hoe kan ik in contact komen?gamze_gulec@live.nl schreef: 27 mei 2021 Hoi Hoi, geen idee of je nog iemand zocht. Maar ik heb samenwerkingsbanden en contact met leveranciers uit Turkije onder andere ook ateliers die heel veel leuke babykleding produceren. Wellicht dat ik iets voor je kan betekenen?
Gr!
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Hallo Gamze,gamze_gulec@live.nl schreef: 27 mei 2021 Hoi Hoi, geen idee of je nog iemand zocht. Maar ik heb samenwerkingsbanden en contact met leveranciers uit Turkije onder andere ook ateliers die heel veel leuke babykleding produceren. Wellicht dat ik iets voor je kan betekenen?
Ik heb ook interesse!