Beste webshop eigenaren.
Wij kunnen u vanaf heden met enige regelmaat goedkope verpakkingsdozen in diverse maten en aantallen leveren.
doordat wij partijmatig inkopen wisseld de voorrraad regelmatig en blijven de prijzen laag.
Wil u een overzicht van onze huidige voorraad ontvangen stuur ons dan even een mail.
U ontvangt dan onze lijst met de huidige voorraad.
U hoeft dus niet meer grote aantallen meer af te nemen om in aanmerking te komen voor goedkope dozen.
Wij zien uw mail tegemoet op info@voordeligekaarsen.nl
Re: Vanaf nu goedkope dozen verkrijgbaar
2Wat hebben voordelige kaarsen met dozen te maken? En waarom heb je in een ander bericht een hotmail adres neergezet? Komt een beetje vreemd over, misschien wat toelichting?
Re: Vanaf nu goedkope dozen verkrijgbaar
3Wouter.Wouter Hol schreef:Wat hebben voordelige kaarsen met dozen te maken? En waarom heb je in een ander bericht een hotmail adres neergezet? Komt een beetje vreemd over, misschien wat toelichting?
voordelige kaarsen heeft nog niets met dozen te maken, op deze site komt tzt wel de voorraad te staan. In een ander bericht heb ik inderdaad per ongelijk mijn hotmailadres neergezet, maar omdat ik de verkoop via http://www.voordeligekaarsen.nl wil laten lopen heb ik hierbij dit adres neergezet.