Contact Adwords

1
Hoe kun je in contact komen met google adwords?

Ik heb enkele dagen geleden met ideal geld gestort, maar staat niet begeschreven!!
Ik ben nu aan het zoeken hoe ik met hun in contact kan komen??? kan het nergens vinden..
weet iemand het?

Re: contact adwords

2
Hallo,
Misschien via het volgende nummer:
Bel ons op 0900 - 265 8700
Weekdagen tussen 09:00 en 18:00 uur, €0,08/minuut. (van adwords.google.nl)

Ook dit is te vinden op deze website:


AdWords Ondersteuning
Heeft u een AdWords-account?
AdWords-adverteerders kunnen hulp vragen door zich aan te melden.
Heeft u geen account?
Klik hier als u zich wilt aanmelden, feedback wilt geven over een advertentie die u heeft gezien, of een geval van misbruik wilt melden.
https://adwords.google.com/support/aw/b ... l&ctx=foot

Dat moet je wel verder kunnen helpen.

Succes
Begin met backlinks vanuit zelfgeschreven (EN) artikelen op HubPages

Promoot uw webwinkel met zelfgeschreven artikelen (NL)! Meld u dan gratis HIER aan!

Re: contact adwords

3
moncherry schreef:Ik heb enkele dagen geleden met ideal geld gestort, maar staat niet begeschreven!!
Aangezien Adsense al bijna een week duurt, zal een retourboeking via Adwords waarschijnlijk al snel veertien dagen duren. Spendeer er nog geen tijd aan, wacht nog minimaal drie weken en kijk of het niet automatisch goedkomt, zou mijn advies zijn. Alles is geautomatiseerd bij Google. Telefonisch kunnen ze écht niets voor je betekenen.

Edit: Ah wacht. Niet retour, maar gewoon naar Adwords gestort. Das een ander verhaal. Heb je wel betaalbewijzen?
Nu op mijn weblogs:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: contact adwords

6
Bij mij stonden iDEAL stortingen er altijd wel binnen een paar uur bij. Tegenwoordig werk ik echter met een automatische machtiging voor het gemak.

Als er na een paar dagen nog geen bedrag bij is geschreven dan moet er wel iets fout zijn gegaan. Het grote voordeel van iDEAL is juist de snelheid normaal gesproken.

Re: Contact Adwords

8
Het hierboven genoemde telefoonnummer 0900 - 265 8700 is bedoeld voor mensen die willen starten met adverteren (dus kijkt een expert mee naar je site, helpt met zoekwoorden, advertentietekst, etc.)

Bestaande AdWords gebruikers kunnen met vragen terecht op telefoonnummer 0900 0400 898 (hou je klant-id bij de hand)

Bestaande AdWords gebruikers kunnen ook mailen via http://adwords.google.com/support/aw/bi ... ries&hl=nl

Re: Contact Adwords

9
Ik heb gehoord dat als je een bepaald bedrag per maand/jaar aan Adwords besteed dat je dan een account manager krijgt toegewezen van Google. Weet iemand dit?