Leuke en originele professionele webwinkel te koop in Nederlandse merken kinder- en babykleding. De winkel heeft een goede naam, veel publiciteit en een goede vaste klantenkring opgebouwd. Omzet plm 30.000 p/j, licht verlies vorig jaar (oa ivm extra investeringen in SEO), met kleine winstverwachting voor 2011. Ongeveer 7000 unieke bezoekers p/m.
Een winkel met veel potentie voor iemand met een goed commercieel en financieel inzicht, hetgeen simpelweg niet mijn sterkste punt is gebleken en ook niet wat ik het leukste vind. Vandaar ook dat ik de winkel wil verkopen. Ik ga me weer richten op waar mijn hart ligt en ik goed in ben, namelijk creatieve werkzaamheden ipv detailhandel.
Een goed begin is het halve werk: het begin is er, dus wie wil het afmaken en de vruchten plukken?!
Alleen serieuze reacties.
Re: kinderwebwinkel te koop
2Mis wel een paar dingetjes qua info.
- indicatie verkoopprijs ?
- conversie % ?
- actief sinds ?
- marge ?
En waarom ook voor dit jaar maar een kleine winstverwachting?
- conversie % ?
- actief sinds ?
- marge ?
Re: kinderwebwinkel te koop
3Bedankt voor je reactie. We zijn actief sinds 2007. Op alle andere vragen kun je uiteraard antwoord krijgen als je geïnteresseerd bent in overname.Meesleepbeest schreef:Mis wel een paar dingetjes qua info.
- conversie % ?
- actief sinds ?
- marge ?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!