Voor en door ondernemers

1
Beste Ondernemers,

Momenteel zijn wij bezig met het organiseren van een event voor en door ondernemers met een webwinkel. Uit jullie vragen en ervaringen op dit forum komen de thema's logistiek, betalen op het web en marketing duidelijk naar voren.

Stel er zouden workshops georganiseerd worden over deze thema's, wat zouden jullie dan graag besproken willen zien?

Re: Voor en door ondernemers

2
Absoluut interesse in. Ik zit zelf in een minigroepje met 2 andere webwinkeliers. Precies met dit doel. Dus laat maar weten wat de vorderingen zijn :D
1999 eerste webshop met 2000 artikelen - 2012 5 webshops met meer dan 30.000 artikelen.

Re: Voor en door ondernemers

4
Event schreef:Stel er zouden workshops georganiseerd worden over deze thema's, wat zouden jullie dan graag besproken willen zien?
Technische mogelijkheden zijn structureel onderbelicht, vaak omdat een of ander "pakket" iets niet kan. Als een Amazon.com of een bol.com het voor elkaar krijgt, is het echter per definitie niet onmogelijk...
StoreCore.io
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Voor en door ondernemers

5
Ik zou zelf geïnteresseerd zijn in een workshop/lezing over SEO, marketing en social media. En ik zou graag willen weten hoe je communicatie/samenwerking met online media aanpakt. Wat daarin de verschillen zijn met offline media.