Re: www.risx.nl Wat vinden jullie ervan?

2
De producten op de homepage zijn niet aanklikbaar, net als de kleine afbeeldingen aan de linkerzijde van de webshop.

Ik mis een eenvoudige contactpagina en een tabje met veelgestelde vragen.

De site mag verder wat spannender, is momenteel niet onderscheidend en nodigt niet uit.

Re: www.risx.nl Wat vinden jullie ervan?

4
He marcel70,

Zou de gastenboek weghalen. Het is leuk dat je vrienden het mooi vinden maar als klant heb ik daar niks aan. Komt daarom wat amateuristisch over.

Geen echte huisstijl. Maak je site herkenbaar met een eigen kleur. Het hangt natuurlijk vanaf welk webshop software je gebruikt hoeveel je kan veranderen. Kijk naar de professioneel sites die bordspellen verkopen hoe hun de stijl en webshop hebben ingedeeld.

Kleine foto's. De site is kaal met veel wit, maak daarom de foto's wat groter.

Iets kleiner lettertype en meer tekst op de product overzichtspagina. Zin wordt nu niet eens afgemaakt.

Geen ideal. Kost eenmalig 50 euro en 25 cent per transactie. 80% van mijn aankopen wordt gedaan met ideal in mijn webshop.

Niet duidelijk wanneer ik mijn goederen binnen krijg. Als je snel kan leveren, maak dat dan zo duidelijk mogelijk bekend. Als je een product de volgende kan leveren schrijf dan : Morgen in Huis of Volgende werkdag in huis.

Besteed wat extra tijd aan je homepage om deze zo mooi mogelijk aan te kleden.

Geen telefoonnummer in de contact pagina.

Wat is de toegevoegde waarde van de link pagina? Op sommige links verlaat ik jou website, dit kan niet de bedoeling zijn denk ik.

Zo wel even genoeg om mee aan de slag te gaan.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!