Graag feedback op www.lakizi.nl

1
Hi allemaal!

Zoals vele op dit forum zou ik ook graag feedback willen over mijn webshop http://www.lakizi.nl
De webshop is sinds enkele dagen online.

Ik ben van plan om morgen alle artikelen te fotograferen zodat elke foto in dezelfde 'style' is.
Ik denk dat dit consumenten iets meer vertrouwen geeft dan nu het geval is.

Graag hoor ik van jullie wat er verbeterd kan worden.
Alvast heel erg bedankt!

Liefs,
Kimberley

Re: Graag feedback op www.lakizi.nl

2
Lees even ook de andere topics door dan hoeven wij hier niet neer te gaan zetten dat:

* de algemene voorwaarden niet kloppen
* vezendvoorwaarden waardeloos zijn
* geen KvK vermeld
* geen telefoonnummer vermeld op de site
* betalingsvoorwaarden niet kloppen
* garantiebepaling niet klopt
* retourvoorwaarden niet juist.

Breng dat eerst op orde... kijken we daarna verder.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

Re: Graag feedback op www.lakizi.nl

3
Deze webwinkel gaat weer eens helemaal nergens over. Heb je wel enig idee wat de wetgeving op dit gebied inhoudt? Zorg eerst maar dat je volgens de regels gaat werken voordat je jezelf een serieuze webwinkelier mag noemen, en hier om feedback komt vragen.

Re: Graag feedback op www.lakizi.nl

4
rudyhoff schreef:Deze webwinkel gaat weer eens helemaal nergens over. Heb je wel enig idee wat de wetgeving op dit gebied inhoudt? Zorg eerst maar dat je volgens de regels gaat werken voordat je jezelf een serieuze webwinkelier mag noemen, en hier om feedback komt vragen.
Sluit ik me volledig bij aan. Alleen het allereerste wat op je site staat is ´=)' sorry hoor, maar dat kan ik niet serieus nemen.
http://www.seebuyplay.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Graag feedback op www.lakizi.nl

5
Ik viel bijna van me stoel


Heb ik garantie op mijn producten?
Nee, er wordt geen garantie gegeven op de producten. Mocht een product binnen een onacceptabele tijd kapot gaan, dan kan er contact worden opgenomen met info@lakizi.nl

onacceptabele tijd wat is dat?


Brievenbuspost is niet traceerbaar en is uiteraard op geheel eigen risico. La Kizi is niet aansprakelijk als goederen niet zijn aangekomen.

Je bent altijd aansprakelijk.


Mijn artikel is kapot/beschadigd
Wanneer een artikel beschadigd of kapot wordt ontvangen kan er het beste zo snel mogelijk contact opgenomen worden met info@lakizi.nl of via het contact formulier op de website. In zulke gevallen probeert La Kizi met een passende en tevreden oplossing te komen!

probeert La Kizi. Niks proberen gewoon vervangen

Mijn bestelling is niet ontvangen Brievenbuspost is geheel op eigen risico, La Kizi is hier niet voor verantwoordelijk. Er is de mogelijkheid om je pakketje aangetekend te laten verzenden.

Brievenbuspost is geheel op eigen risico. Nogmaals jij bent verantwoordelijk. Als je brievenbuspost to groot risico vindt, gebruik dan geen brievenbuspost.

Plus de hierboven genoemde punten

Re: Graag feedback op www.lakizi.nl

9
Bedankt voor de reacties.

Ik ben momenteel bezig met onderstaande punten:
- Algemene voorwaarden
- Verantwoording bij verzending bij mij liggen
- Hulp pagina om je ringmaat te berekenen
- Geen "breezah"
- Zelf gemaakte foto's


Eerlijk gezegd heb ik mezelf niet erg verdiept in de materie. Ik heb meer gekeken naar mijn concurrenten. Maar goed als er één de sloot in springt, hoef ik dat niet te doen. Dat is geen excuses.

Ik waardeer dat jullie de moeite hebben genomen hebben om mijn webshop te bekijken en een reactie gegeven hebben. Ik zal zeker nog andere topics doorspitten voor eventuele verbetering voor mijn webshop en uiteraard de wettelijke regelgeving uitgebreid googlen.