Verzendkosten

1
Hallo allemaal,

ik twijfel nogal over de verzendkosten die ik wil hanteren. Is het beter om de kosten van tnt te voeren of een vast bedrag van €1.95 of €2.95 of iets in die richting

Wat is jullie mening hier over?
Groeten, Marcel
http://www.oostersegeuren.nl

Re: Verzendkosten

2
Het beste is uiteraard lage verzendkosten zoals € 2,95. Mensen betalen niet graag verzendkosten. Zolang jij het kan dekken door de marge op je producten dan zou ik dat zeker doen.

4
Ik vind verzendkosten van 4,95 a 5,95 wel reeël, deze liggen onder die van TNT. Denk als je te laag gaat, je je zelf in de vingers snijdt. Misschien kun je de klanten duidelijk maken waarom verzendkosten, waardoor er meer begrip zal ontstaan voor het betalen van verzendkosten.
Ten eerste zijn dit gewoon kosten die je zelf als webshop ook maakt. Daarnaast vergeten veel klanten dat als ze naar de stad moeten, parkeergeld moeten betalen of een buskaart, de producten mee moeten sjouwen, met kansen op beschadiging, bij retour moet men ook weer parkeergeld of een buskaart betalen. Neem daar de dagelijkse ergenissen bij, auto parkeren en je komt terug, een bon achter de ruit..., kras op de auto, vandalisme, aggressie, terreur enz,,, per saldo is de klant beter uit met verzendkosten dan met "zelf transport".... en vergeet niet de brandstof kosten, slijtage kosten, ...enz...

Ik betaal tegenwoordig, € 2,50 per uur in arnhem en al dat gesjouw me de goederen, ik betaal liever de verzendkosten, dat is me de service wel waard! Jammer genoeg wordt het vaak niet als een service gezien...
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

6
Ja, perfect, zeker met de spoed optie!

Als nou alle webwinkeliers dit zouden hanteren, dan zouden de verwachtingen over verzendkosten overal het zelfde zijn.

7
Wat is het verschil tussen 'met spoed' en 'zonder spoed'? Wordt er dan gebruik gemaakt van een andere verzenddienst of wordt die bestelling met spoed bijv. dezelfde dag nog verzonden en die andere binnen 48 uur oid?

9
Wouter Hol schreef:Wat is het verschil tussen 'met spoed' en 'zonder spoed'? Wordt er dan gebruik gemaakt van een andere verzenddienst of wordt die bestelling met spoed bijv. dezelfde dag nog verzonden en die andere binnen 48 uur oid?
Minder spoed is idd met een andere vervoerder.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!