Hallo Allen,
Ik ben voor oprichting van mijn bedrijfje opzoek naar dropshippers.
Ik zoek naar dropshippers voor Ringen, armbanden, horloges enzovoorts.
Misschien kunnen jullie mij helpen?
Alvast Bedankt,
Groeten, Rik
Re: Amerikaanse dropshippers voor accessoires
2Hoi Rik,
Dropshippers van buiten de EU lijkt me erg lastig. Als jouw leverancier dan rechtstreeks naar jouw klant verstuurd dan mogen ze aan de deur ook nog even "extra" de BTW en invoerrechten betalen. Lijkt me geen strak plan.
Dropshippers van buiten de EU lijkt me erg lastig. Als jouw leverancier dan rechtstreeks naar jouw klant verstuurd dan mogen ze aan de deur ook nog even "extra" de BTW en invoerrechten betalen. Lijkt me geen strak plan.
3Oke, dat wist ik niet.
Ik begin namelijk ook net pas...
Maar in ieder geval, bedankt voor de informatie
Groeten, Rik
Ik begin namelijk ook net pas...
Maar in ieder geval, bedankt voor de informatie
Groeten, Rik
Groeten, Rik
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Bedankt voor de tip!cvanboxel schreef:Kijk eens bij http://www.silver.ag/de
Ik ga er meteen even kijken.
Zijn er nog meer van dat soort winkels (Binnen de EU i.v.m. invoerbelasting/invoerrechten)
Ik google zelf ook mee

Groeten, Rik
7Houd ook rekening met de verzendkosten. Deze zullen hoog zijn als je de producten uit het buitenland haalt. Je Betaald namelijk voor elke verzending en niet in partijen. Dat wil dus zeggen dat je elke keer verzendkosten moet betalen. en die kosten kunnen hoog op lopen.