Prijsgezocht

1
Prijsgezocht De nieuwe prijsvergelijkings site van Nederland.

Voor webshop gratis. Geen inschrijfkosten en geen Kosten per klik.
Vlak voor de lancering word er bekent gemaakt onder de aangemelde shops wat deze site uniek gaat maken

http://www.prijsgezocht.nl

Meld je nu aan!

----------------
Site is nog in ontwikkeling maar al je shops kun je al vast aanmelden. Tevens krijg je na het aanmelden de Feed gegevens (wijkt niet zoveel af dan de rest)

Re: Prijsgezocht

2
prijsgezocht schreef:Vlak voor de lancering word er bekend gemaakt onder de aangemelde shops wat deze site uniek gaat maken.
Voor webwinkeliers wel zo handig als ze dat te horen krijgen vóórdat ze zich aanmelden.
StoreCore.io

Re: Prijsgezocht

3
Wat maakt jou anders dan alle bestaande websites? Wat is voor mij een reden om mee te gaan doen buiten dat het nu nog gratis is?

Ik denk dat nieuwe vergelijkingswebsites niet veel kans van slagen hebben nu ook google met een dergelijke dienst is gestart in Nederland. Naast de al bestaande partijen en google moet je wel heel wat te bieden hebben om nog op te vallen en marktaandeel in te kunnen nemen.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Prijsgezocht

7
Wauw ziet er goed uit. Visueel ben je erg goed !

Ik zie ook geen rare dingen in firefox. Kan aan de mac liggen...

Inderdaad beetje lastig dat Google nu ook een prijsvergelijker heeft uitgerold in NL. Maar als je zo doorgaat zou je het lokaal (Nederland) nog wel eens kunnen gaan winnen.

Ik vind het er goed uitzien en je schept een verwachting. Dit volhouden en ook waarmaken :)

Interessant...

Re: Prijsgezocht

8
GAP schreef:Wauw ziet er goed uit. Visueel ben je erg goed !
Dat meen je toch niet serieus?? Dit is toch geen gezicht die site. Ik zal wel negatief zijn maar ik vind het niet zoveel voorstellen allemaal.