[artofbasic.eu] Duurzame webwinkel.

1
Beste forum gasten,

Het is leuk om te merken dat duurzaamheid wat meer voet in de aarde krijgt. Ik ben zelf nu geruime tijd bezig met een grote shopping community op het gebied van duurzaamheid. Het idee is, dat er voor ieder regulier product ook een duurzame variant te vinden is. Op http://www.artofbasic.eu kunnen jullie de website bekijken.

Wellicht hebben jullie nog tips of aanmerkingen.

Groeten,

Nico
Laatst gewijzigd door Wouter Hol op 30 mei 2011, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht gesplitst naar nieuw onderwerp.

Re: [artofbasic.eu] Duurzame webwinkel.

3
Mijn mening, deels als webwinkelier, maar zeker ook als mens/consument.

Ik vind het een prachtige shop, maar als ik op de startpagina komt snap ik niet helemaal wat het nu voor website is. Een shop? Een community? Wat kan ik er kopen, die MEGA tag-clouds komen ook nogal verwarrend over. Ik heb vier keer geklikt en ging van pannen onderzetters van 4,95 naar een buitenboordmotor van 2400 euro...
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
PeterPastoor schreef:Hij is bij mij echt traag als stront door een trechter. Ligt dat aan mij? :)
De homepage laadt inderdaad onverteerbaar traag, daarna is het beter te verteren.

Het concept is me niet duidelijk, waardoor ik zou afhaken. Is dit nu een "duurzame webwinkel", zoals beloofd? Bij nader inzien lijkt het namelijk meer een linkverzameling voor van alles en nog wat dat naar "duurzaam" ruikt.
StoreCore.io

6
Bedankt voor alle reacties! Wij nemen jullie kritiek graag ter harte en zijn momenteel bezig met het aanpassen van de website. De gedachte achter deze website is juist om mensen zoveel mogelijk te laten zien wat er op duurzaam gebied te koop is. Wij zouden natuurlijk graag alle 10.000 producten in eigen beheer verkopen, maar ik denk dat jullie wel begrijpen dat dat niet direct mogelijk is :wink: