Heeft iemand een suggestie voor software waar de voorraad mee bijgehouden kan worden? We zijn op zoek naar een compleet systeem wat te koppelen is met Magento.
Met een collectie van ruim 1500 producten in eigen voorraad komt het nu nog te vaak voor dat er fouten gemaakt worden.
We willen over gaan op een systeem met barcodes waarmee alle inkomende en uitgaande producten ingescand moeten worden. Daarbij moet er op elk moment duidelijk zijn wat de actuele voorraad is. Dus magazijn + bij leverancier bestelde producten - producten die door klanten besteld zijn.
Ook moet de software bestellijsten kunnen genereren zodat de minimale voorraad per product gemakkelijk op peil gehouden kan worden. Het is nu met bestellen nog een hele klus om handmatig alle producten na te lopen. Daarom komt het wel eens voor dat we een product vergeten te bestellen.
Als iemand goede ervaring heeft met een software pakket dan hoor ik dat graag.
Re: Magazijn software voor webwinkel met Magento koppeling?
2Een oud topic van Rudy, maar wel een die ik weer nieuw leven in zou willen blazen want er is op dit vlak veel gebeurd in vijf jaar! In 2011 hadden eigenlijk alleen fulfilmentaanbieders serieuze magazijnsoftware. De grote jongens hadden misschien iets van een WMS maar verder werd er heel veel aangerommeld. Tegenwoordig met spelers als Paazl, Picqer en zelfs spelers als het Exact Online handelspakket of verzendoplossingen als Parcel Pro of Sendcloud duiken er steeds meer aanbieders het magazijn in om ook de kleine tot middelgrote spelers te helpen met een goed proces. Ik zou graag een overzicht van magazijnsoftware willen samenstellen.Welke oplossing gebruiken jullie?
Nu op mijn weblogs: