Beste allemaal.
Wie kan ons vertellen op welke manier(en) je je webwinkel het best kunt verzekeren en bij wie?
Het gaat om kleding, dit wordt thuis opgeslagen.
Dus ik neem aan in ieder geval een goederen-inventarisverzekering
en een rechtsbijstandverzekering????
Hoor graag wat jullie ervaringen zijn en welke tips jullie hebben.
Alvast bedankt voor de informatie!
Re: Welke verzekeringen afsluiten?
3Verzekeringsmaatschappijen zoals Nationale Nederlanden, ASR en Interpolis bieden combinaties aan van meerdere verzekeringen in één pakket voor ZZP'ers en kleinere ondernemingen.
Dan is de voorraad misschien al (deels) meeverzekerd in een inboedelverzekering of gecombineerde opstalverzekering. Of juist uitdrukkelijk uitgesloten, omdat het een mogelijk brandgevaarlijke bedrijfsactiviteit is. Goed nalezen in je polis!rascal schreef:Het gaat om kleding, dit wordt thuis opgeslagen.
4HalloWard schreef:Verzekeringsmaatschappijen zoals Nationale Nederlanden, ASR en Interpolis bieden combinaties aan van meerdere verzekeringen in één pakket voor ZZP'ers en kleinere ondernemingen.Dan is de voorraad misschien al (deels) meeverzekerd in een inboedelverzekering of gecombineerde opstalverzekering. Of juist uitdrukkelijk uitgesloten, omdat het een mogelijk brandgevaarlijke bedrijfsactiviteit is. Goed nalezen in je polis!rascal schreef:Het gaat om kleding, dit wordt thuis opgeslagen.
Gaat niet samen met particuliere verzekering hoor ik tot nu toe, dus aparte inboedelverzekering i.i.g.
Ik ga bij de genoemde maatschappijen kijken, bedankt!
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Maurice schreef: Werk ongeschiktheid
Heb je wel is na gevraagd wat dat kost?
Daar betaal je een maandsalaris voor.
En rechtsbijstand lijkt me ook niet echt nodig.
Wanneer gebruik je die? als iemand aangevallen wordt door een coltrui?
Dat je voorraad verzekerd is voor brand, diefstal en waterschade lijkt me belangrijker.
http://www.gmktrading.nl
groothandel in promotieartikelen en non food-consumentenproducten
groothandel in promotieartikelen en non food-consumentenproducten
6Overdrijven is ook een vak, ik betaal een circa 350 euro per maand, maar heb dus al het ongenoegen gehad 8 maanden niet te kunnen werken.. ik was zeeer blij toen.. een ongeluk hoeft niet aan je zelf te liggen.GMKTrading schreef:Maurice schreef: Werk ongeschiktheid
Heb je wel is na gevraagd wat dat kost?
Daar betaal je een maandsalaris voor.
Denken de nieuwe ondernemers zo kortzichtig?GMKTrading schreef: En rechtsbijstand lijkt me ook niet echt nodig.
Wanneer gebruik je die? als iemand aangevallen wordt door een coltrui?
Je zou maar eens een coltrui geleverd krijgen met giftig goed je erin welke in aanraking met huid verkeerd afloopt.. leuk als je dan een claim krijgt waarvoor je een advocaat nodig hebt om je te verdedigen. Of je word beschuldigd van oplichting om wat voor reden dan ook.
Of je doet een aanbetaling voor 500 coltruien te bestellen, de leverancier levert echter tshirts en werkt niet mee aan een oplossing.
Voldoende redenen waarvoor een rechtsbijstand ideaal is.
Sterker nog, een concullega van jou en bekende van mij heeft een dergelijk leverings probleem al eens gehad.. bedrukt laten leveren, bedrukking niet goed.. geen retour geld maar wel 800 fleeshe truien onbruikbaar. Gaat om grof geld. Is enkel opgelost door er uiteindelijk rechtsbijstand bij te halen...