Ervaringen met Ezeee webshop CMS (Pro)?

1
Ik ben bezig een webshop op te zetten en heb allerlei opties bekeken, maar de ervaringen met webdesigners hebben mij de moed in de schoenen doen zinken. Nooit ontvangen offertes (na uitgebreid overleg!), wonderlijke types met gejatte danwel bij elkaar verzonnen portfolio's die op je advertentie reageren, starters met lage prijzen die je offertes voorschotelen waar je van omvalt, serieuze gegadigden die nadat je ze precies hebt uitgelegd wat je wilt nooit meer wat van zich laten horen, of simpelweg de vele aanbieders wiens werk mij niet aanspreekt; ik word er doodmoe van.
Nu heb ik mijn eisen naar beneden bijgesteld (en geloof me; dat kost mij moeite) en zoek ik een softwarepakket waarvan ik zelf de layout kan aanpassen en de functionaliteiten (en dat zijn er best wel wat) kan kiezen die ik nodig heb.
Daar ik geen verstand heb van php, html, mysql etc. heb ik uit de diverse fora wel begrepen dat OS software als osCommerce, Virtuemart en Magento voor mij niet haalbaar zijn. Ik besef dat het vast allemaal véél beter kan als ik iemand iets voor mij laat maken op basis van dit soort software, maar ik hoef met deze winkel niet mijn brood te verdienen en vind het gewoon leuk om mijn producten op de NL markt te brengen en tegengas te geven aan de multinationals die de giftige en vervuilende alternatieven verkopen.
Ik heb de volgende pakketten op het oog:

- Ezeee webshop CMS Pro
http://www.invender.nl/productdetail.ph ... &PrdId=301

of

-het Gold+ pakket van
http://www.professionele-webshop.nl/home.htm

Iemand ervaring met een van beide? Dat Ezeee webshop pakket is nieuw denk ik, en ongetwijfeld de opvolger van Ezeee webshop CMS, maar ook daar kan ik niets over vinden. Iemand ervaring met RowiWebsolutions die het andere pakket aanbiedt?
Zouden deze pakketten geschikt zijn voor dummies? Ook suggesties ten aanzien van een boekhoudpakket dat je hiermee zou kunnen integreren zijn van harte welkom....
Alvast bedankt!
I used to have an open mind, but my brains kept falling out.
De vreugde over de prijs is allang vergeten, als de ergernis over de kwaliteit nog steeds voortduurt.

2
De pakketten Ezeee webshop CMS Pro van Invender en het Gold+ pakket van RowiWebsolutions welke je noemt heb ik helaas geen ervaringen mee. Ik kan je waarschijnlijk niet veel helpen.

Je ervaringen met webdesigners of het laten varen van enkele wensen klinkt bij mij wel heel logisch in de oren. Ik noem regelmatig dat het starten van een webwinkel gelijk is aan het starten met een onderneming. Daar begin je ook niet met alles tergelijk dus probeer een webwinkel ook gewoon eerst simpel op te zetten en pas later al je wensen hierin te verwerken. Als je nog nooit een eigen bedrijf of webwinkel hebt gehad dan kun je het beste gewoon beginnen met een gangbaar pakket waarvan we er ook op dit forum voldoende noemen en je er blijkbaar zelf ook al twee van gevonden hebt. Ik hoop dat snel iemand kan reageren op een of beide pakketten welke je noemt!

3
Ik heb mijn webshop bij professionele-webshop.nl laten maken en dat is heel erg goed bevallen.
De webshop werd al na 6 werkdagen opgeleverd en toen kon ik direct beginnen met vullen.
Ook bij vragen krijg je zeer snel reactie en dat is fijn wanneer je daar niet op hoeft te wachten.

4
Je zou ook eens kunnen experimenteren met Izitoko; gratis beginnen en praktisch alle functionaliteiten (iDeal, PayPal etc). Op www.izitoko.nl kan je een account aanmaken en direct de software downloaden.
www.izitoko.nl

Voor ondernemende geesten die iets te bieden hebben!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Let er wel op dat je geen onnodige kosten krijgt. Bij mijn vorige webshopleverancier kreeg ik voor elke kleine wijziging een rekening!

En geloof me daar wordt je niet vrolijk van...

Daarnaast heb ik als vereiste dat ik zelf kan aangeven hoe de webshop eruit komt te zien, en dat kan bijna nergens. Nu zit ik bij goedkope-webshops.nl en helemaal tevreden, de prijs is wel erg laag maar wat ze leveren echt top hoor.

En je moet ook zelf kunnen aangeven hoe je het wilt, dus dat moet daar..dat moet die kleur..dus als ze daar niet voor open staan moet je het al niet doen.

Stuur maar een pb als je mijn site wilt zien, echt supermooi!

6
janneke schreef:Ik heb mijn webshop bij professionele-webshop.nl laten maken en dat is heel erg goed bevallen.
De webshop werd al na 6 werkdagen opgeleverd en toen kon ik direct beginnen met vullen.
Ook bij vragen krijg je zeer snel reactie en dat is fijn wanneer je daar niet op hoeft te wachten.
Edited by Admin - Deze klant was duidelijk ontevreden over deze aanbieder maar komt met zaken die ofwel kwetsend of wel onjuist blijken omdat bij navraag enkele zaken niet bleken te kloppen. Vandaar dat het bericht door mij (admin) is verwijderd.

7
Meulenbroek schreef:Let er wel op dat je geen onnodige kosten krijgt. Bij mijn vorige webshopleverancier kreeg ik voor elke kleine wijziging een rekening! En geloof me daar wordt je niet vrolijk van...
Uhm. Wat verwacht je dan? Dat elke klant maar kleine wijzigingen kan doorsturen en bedrijven die tijd/kosten zelf maar ophoesten? Als je merkt dat dit vrij kostbaar is kun je ook als klant minder kritisch zijn, even een paar weken wat zaken opsparen en eenmalig wat geld uitgeven om in een keer veel wijzigingen door te voeren. Niet een ICT bedrijf zit te wachten op klanten die denken lukraak gratis vragen te kunnen stellen en die ook nog eens op het internet hun ongenoegen uiten omdat ze er toch een factuur voor krijgen.

Maar dat is de mening van de administrator van het forum en dus totaal niet gericht op het onderwerp van het topic of de aanbieder die eerder in deze threat beschreven werd. ;-)

Re: Recensie

9
Nikq schreef:Beste,

ik ben de eigenaar van één van de shops en de recensie over professionele-webshop.nl klopt naar mijn mening niet. Je krijgt waar je voor betaald. Als je het vergelijkt met partijen als Vivendo of andere Magento aanbieders ben je goedkoop uit. Wat betreft templates? Dat is iets waar je voor kiest als dit niet bevalt kan je het zelf installeren.
Vivendo is in surceance van betaling. Lijkt me momenteel geen handige partij om mee te vergelijken.

10
Is dat wel zo? Ze hebben aangekondigd surseance aan te vragen maar volgens faillissementen.com zijn ze nog niet in surseance... (database 2-2-2010 geupdate)
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl

11
eentje schreef:Is dat wel zo? Ze hebben aangekondigd surseance aan te vragen maar volgens faillissementen.com zijn ze nog niet in surseance... (database 2-2-2010 geupdate)
Je had gelijk. Ik was te vroeg. Vivendo is inmiddels overgenomen en kan dan ook weer zaken mee worden gedaan.