Hoi,
Ik vroeg me af of ook andere mensen oplopen tegen de beperkt aantal vindbare dropshipping-leveranciers voor Games (console) ?
Er is er wel 1 gameformule..maar vind dat deze niet echt ruime assortiment heeft en beperkt bereikbaar is. (telefonisch en mail)
Heb er 1x via deze is laten bezorgen en dat ging wel goed....
Ik heb nu wel een paar leveranciers gevonden, maar doen niet aan dropshipments..
Re: Dropshipments Games-console
2In Engeland zitten de leverancier van games, maar of het verstandig is om in die branche te stappen betwijfel ik. Die markt wordt compleet kapot geconcurreerd door allerlei zolderkamer-winkeltjes..
3+1Wouter Hol schreef:In Engeland zitten de leverancier van games, maar of het verstandig is om in die branche te stappen betwijfel ik. Die markt wordt compleet kapot geconcurreerd door allerlei zolderkamer-winkeltjes..
orienteer je eens op de website budgetgaming.nl en huiver

op een console word gemiddeld 5 euro winst gepakt door bv een Bart Smit
4Wouter Hol schreef:In Engeland zitten de leverancier van games, maar of het verstandig is om in die branche te stappen betwijfel ik. Die markt wordt compleet kapot geconcurreerd door allerlei zolderkamer-winkeltjes..
I know...
Ben er in gestapt...zonder er iets teveel bij na te denken...
En als ik iets wil....dan doe ik het ook gewoon.
Al hoop ik dmv spaaractie te hebben, wat meer klanten naar me toe te trekken en te behouden.
Wil een jaartje kijken hoe dit gaat lopen en of dit gaat lopen....
Neem zo en zo al ongeveer 20 klanten mee uit kennissenkring...
En andere webshop-branche ben ik niet echt bekend mee...
Zag wel armbanden e.d......maar dat is er ook in overvloed

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!