te koop: Webshop in bedrukte t-shirts inclusief voorraad. Verkoopwaarde van de voorraad ligt rond de € 6.000,00.
Ik verkoop de webshop omdat ik momenteel met een ander project bezig ben en te weinig tijd heb om de webshop te promoten.
Er is de afgelopen 2 maanden (zolang heb ik de shop in mijn bezit) omzet geweest zonder al te veel promotie.
URL: http://tinyurl.com/3w9t8bq
Verkopen e.d. verkrijgbaar bij serieuze interesse
Prijs: €3000,00,
Re: Te koop: Webshop in bedrukte t-shirts
2hallo,
zal wel een heel domme vraag zijn, waarom doe je een goedlopende shop van de hand na 2 maanden?
zal wel een heel domme vraag zijn, waarom doe je een goedlopende shop van de hand na 2 maanden?
4Lijkt mij een duidelijke reden.Matchboxer schreef:[...] omdat ik momenteel met een ander project bezig ben en te weinig tijd heb om de webshop te promoten.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Beste Samantha en Pilotswear,
De reden van de verkoop is zoals door ward ook al aangegeven. Ik heb gewoonweg de tijd niet om 2 projecten tegelijk goed op te zetten. Ik heb een keuze moeten maken voor welk project ik me 100% ga inzetten ( in plaats van voor 2 projecten 50%). Ik dacht voordat ik er aan begon dat ik het wel kon managen, maar helaas is gebleken dat dit niet het geval is ( of ik moet op time management cursus
).
Ik snap de reacties overigens wel, omdat er op dit soort fora regelmatig mensen sites te koop zetten en denken met een site die in 5 minuten gemaakt is rijk te worden. Dat is totaal niet mijn intensie (tenzij er iemand 100.000 euro biedt
) .
Ik hoop dat jullie vraag hiermee beantwoord is.
De reden van de verkoop is zoals door ward ook al aangegeven. Ik heb gewoonweg de tijd niet om 2 projecten tegelijk goed op te zetten. Ik heb een keuze moeten maken voor welk project ik me 100% ga inzetten ( in plaats van voor 2 projecten 50%). Ik dacht voordat ik er aan begon dat ik het wel kon managen, maar helaas is gebleken dat dit niet het geval is ( of ik moet op time management cursus

Ik snap de reacties overigens wel, omdat er op dit soort fora regelmatig mensen sites te koop zetten en denken met een site die in 5 minuten gemaakt is rijk te worden. Dat is totaal niet mijn intensie (tenzij er iemand 100.000 euro biedt

Ik hoop dat jullie vraag hiermee beantwoord is.