CubeCart

1
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, dus ik hoop mijn vraag bij het juiste forum neer te zetten.
Ik ben op zoek naar een goede handleiding voor CuberCart 4. Ik moet een site van een klant overnemen, deze staat in CubeCart 3. En ik wil wel weten wat ik doe.

Dus handleidingen, tips etc, graag!

Alvast bedankt,
Karin Pronk

Re: CubeCart

2
Er is een cubecart forum, daar wordt redelijk veel info gegeven. Zelf heb ik het een jaar of 3 geleden ook geprobeerd maar het BTW verhaal werkte niet goed en ben toen overgestapt op wel werkende software.

4
Ik heb me inmiddels aangemeld bij de CubeCart fora./ En er zitten best veel produkten in de shop. Gelukkig wel allemaal dezelde, alleen andere look en formaat.
De klant wil de site houden zoals deze is en CubeCart werkt met templates (skins), net zoals andere winkelsoftware, maar dit template isalleen voor CC geschikt en dan zou ik een template voor andere software vanaf scratch moeten maken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Als inmiddels het BTW probleem (ik had het met export e.d.) opgelost is, dan is het best een leuk systeem hoor. Op het forum was veel info te vinden.