Nieuwe Webwinkel in Luxe Lingerie

1
Omschrijving website:

URL: nietlanger.van.toepassing.ngx.nl
Leeftijd: Nieuw

Prijs: Vanaf 1500 Euro

Waarom verkopen:

Ik ben werkzaam als online marketeer en het is mijn vak om online kansen te benutten. Ik heb dan ook niet de ambitie om zelf lingerie te verkopen.

Ga naar de webwinkel:
Navigeer naar nietlanger.van.toepassing.ngx.nl en probeer de webwinkel zelf uit. Het enige wat nog aangepast moet worden is een logo en wellicht nog enkele vertalingen.

Wanneer de deal rond is zorg ik er in overleg met uw hostingpartij voor dat uw webshop goed wordt overgezet naar uw domeinnaam. Uiteraard zorg ik voor een goede overdracht zodat u direct kunt beginnen. iDEAL wordt kosteloos voor u geïnstalleerd door mij.

Re: Nieuwe Webwinkel in Luxe Lingerie

4
1500 euro, voor dit ?

webwinkel met volledige integratie kost maar 24.95 bij grote dienstverlener of zelfs gratis via een groothandel in hoge hakken, kostuums en lingerie, inclusief hosting. content management en order verwerking geautomatiseerd via dagelijks of per uur updates.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe Webwinkel in Luxe Lingerie

5
Goedemorgen,

Het laten ontwikkelen van een professionele Magento webwinkel met een uniek, professioneel design kost bij een webbureau minimaal €3.000. Ik vind dat de prijs- /kwaliteitverhouding prima in orde is.

Zou je mij een voorbeeld willen laten zien van een webwinkel van €25. Ik kan me bijna niet voorstellen dat dergelijke webwinkels dezelfde uitgebreide functionaliteiten hebben als een Magento webwinkel. :)