Hallo,
Ik ben bezig met het opzetten van een webshop en nu lees ik dat het verboden is om klanten eerst te laten betalen.
Maar als je met Paypal werkt, moet een klant toch in principe eerst betalen ?
Ik wil met Paypal werken, omdat mijn markt voor het grootste deel in de USA ligt.
Graag hoor ik hoe jullie hier mee om gaan.
Groeten,
Re: Niet vooraf laten betalen...
2Een klant mag heus wel 100 % vooruit betalen als hij dat wil.
Hij moet alleen de keus hebben om ook (tenminste 50% volgens mij) achteraf of bij ontvangst goederen te betalen.
naast Paypal en/of I-deal met 100% vooruit zul je dus ook bijvoorbeeld rembours-levering, factuur achteraf betalen, of een andere methode moeten aanbieden.
Als je aan consumenten levert tenminste, bij b2b ligt het weer anders
Hij moet alleen de keus hebben om ook (tenminste 50% volgens mij) achteraf of bij ontvangst goederen te betalen.
naast Paypal en/of I-deal met 100% vooruit zul je dus ook bijvoorbeeld rembours-levering, factuur achteraf betalen, of een andere methode moeten aanbieden.
Als je aan consumenten levert tenminste, bij b2b ligt het weer anders
[url=http://www.lockershop.nl/categorie/lockers.aspx]lockers[/url] en [url=http://www.lockershop.nl/categorie/garderobekasten.aspx]garderobekasten[/url] bestel je bij Lockershop
3Binnenkort worden de EU-landen gelijkgeschakeld, is althans de bedoeling, maar daarbuiten kun je voor andere landen andere voorwaarden hanteren. In de VS is vooraf betalen met credit card, debit card of pre-paid card gebruikelijk.
Vraag is dan meer of je creditcardbetalingen wel via PayPal wilt laten lopen, want je kunt ze ook rechtstreeks accepteren.
Vraag is dan meer of je creditcardbetalingen wel via PayPal wilt laten lopen, want je kunt ze ook rechtstreeks accepteren.
4[quote="Frans Sijtsma"]Een klant mag heus wel 100 % vooruit betalen als hij dat wil.
Is het niet zo dat het verstandiger is om dat via Paypal te laten lopen, omdat dat misschien veiliger is ?
Is het niet zo dat het verstandiger is om dat via Paypal te laten lopen, omdat dat misschien veiliger is ?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Als je met "dat" achteraf betalen bedoelt, dat is met Paypal niet zomaar mogelijk. Wel zou je je klant de mogelijkheid kunnen geven om het bedrag achteraf naar je paypal rekening over te boeken, maar dat is op zich niet anders dan het over te laten boeken naar je bankrekening..
6Tja... sorry Wouter. Ik heb de verkeerde zin gekopieerd...
Ik doelde eigenlijk op deze zin:
"Vraag is dan meer of je creditcardbetalingen wel via PayPal wilt laten lopen, want je kunt ze ook rechtstreeks accepteren."
Ofwel..., is het niet veiliger om je creditcardafrekeningen gewoon via Paypal te laten lopen?
In plaats van direct met de klant af te rekenen.
Ik doelde eigenlijk op deze zin:
"Vraag is dan meer of je creditcardbetalingen wel via PayPal wilt laten lopen, want je kunt ze ook rechtstreeks accepteren."
Ofwel..., is het niet veiliger om je creditcardafrekeningen gewoon via Paypal te laten lopen?
In plaats van direct met de klant af te rekenen.
7Dat is niet perse veiliger. Als het goed is heb je voor je credit card acceptatie een betrouwbaar platform die 100% veilig is.
Een credit card betaling via PayPal laten lopen is voor klanten die wel een credit card hebben maar geen PayPal rekening hebben een beetje onhandig. Zij zullen lang niet allemaal een PayPal rekening willen aanmaken om bij jou te kunnen kopen.
Een credit card betaling via PayPal laten lopen is voor klanten die wel een credit card hebben maar geen PayPal rekening hebben een beetje onhandig. Zij zullen lang niet allemaal een PayPal rekening willen aanmaken om bij jou te kunnen kopen.
8Je hoeft geen PayPal account aan te maken hoor om te betalen met Credit Card. In het 1e scherm zie je links de optie om te betalen met Credit Card ook als je geen account hebt.