[www.rozaria.nl] sieraden en accessoires, graag feedback..

1
Hallo allemaal,

Wij zijn sinds enkele maanden bezig met het opzetten van een webshop voor de verkoop van sieraden en accessoires. De afgelopen tijd zijn wij druk bezig geweest om de webshop de juiste look en feel te geven. We zijn erg te vreden met het resultaat zoals het er nu uit ziet. We hebben tot nu toe wel bestellingen gehad, maar dit kan wat ons betreft beter.

Graag zouden wij jullie mening/kritiek horen over de webshop, wat kan er beter?

Vriendelijke groet,

Rozaria
http://www.rozaria.nl

Re: [www.rozaria.nl] sieraden en accessoires, graag feedback

2
Ook maar even hier dan ;)

Zoals gezegd zou ik wel een telefoonnummer plaatsen op je site want mensen letten daar heel erg op.
Na ontvangst van het pakket zullen wij binnen 8 dagen het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten terugstorten op jouw rekening. De verzendkosten van het retourneren zijn voor onze rekening.
Ik zou de verzendkosten meteen mee storten. En dan zeggen dat de retourkosten voor de klant zijn.

Verder vind ik de home-page een beetje saai. Eigenlijk de hele site. Beetje kleurloos enzo.

Je bent verplicht een achteraf betaalmethode aan te bieden. Hiervoor kun je kiezen voor bv Rembours. De kosten daarvan kun je doorbereken aan de klant. Door de hoge kosten kiezen ze vaak niet daar voor.

Zie nu dat je dat hebt staan bij verzendkosten. Ik zou dat bij de betaalmethoden zetten.

Als je iets besteld nu moet je alsnog vooraf betalen als je kiest voor Onder rembours. Dit heeft dus geen zin.

Zover even :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!

Re: [www.rozaria.nl] sieraden en accessoires, graag feedback

3
Bedankt voor de feedback,

Over het telefoonnummer zal in nog even overleggen maar als het iets is waar mensen heel erg op letten zullen we het er toch maar op moeten zetten.
Het verzenden onder rembours zal ik zomeeteen direct even bij de betalingsmethoden zetten.

Wat betreft het uiterlijk van de webshop (te weinig kleur), daar zullen we nog even naar moeten kijken. We willen de basis vooral rustig houden (wit, grijs) maar misschien dat we hier en daar nog wat kleur kunnen toevoegen.