Problemen Post.nl inscannen pakketten?

1
Vandaag bracht ik mijn bestellingen bij de balie van de TNT en daar bleken ze vandaag de pakketten niet in te kunnen scannen, omdat mijn pakketten voorgefrankeerd zijn. (guldenpostzegels)
Het is heel de week al hommeles met het scannen, dus ik vraag me af: hebben jullie hier ook problemen mee ervaren?

De medewerkster had het er over dat het voorfrankeren waarschijnlijk gaat verdwijnen, weten jullie hier iets over, op de site van post.nl staat niets vermeld. Volgens mij mag dit ook zomaar niet... Guldenpostzegels zijn nog steeds geldig om mee te versturen.


Ik mail zowiezo even naar Post.nl om te vragen hoe het zit.

Re: Problemen Post.nl inscanne pakketten?

2
Ik heb ook wel eens wat gezeur gehad toen ik 70 pakketten naar het TNT service punt van de supermarkt bracht en ze ze daar in moesten scannen. Ik weet niet of ze dat officieel mogen weigeren, maar voor hen is dat een hoop werk.

Zitten er op die gulden postzegels barcodes of moeten de barcodes daar nog aangemaakt en opgeplakt worden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.