ik heb alles op orde qua businessplan en heb naast mijn logo,website,boekhouding,kvk,facebook etc etc etc... heb ik nu de fundering gelegd en ben klaar om te gaan beginnen en dat begint met de inkoop van de kleding voor mijn online winkel.
dit komt ook mooi uit want ik begin gelijk met de wintercollectie dus ook daar zit dan gelijk een frisse start in.
ik ga volgende week naar een aantal leveranciers in parijs waar ik al heel leuk contact mee heb gehad dus kijk er naar uit....en ik neem genoeg cash en cc mee.
ik zit alleen met het feit over de hoeveelheid ik zal inkopen...en dan bedoel ik qua aantal.
de reguliere maten zijn small en medium en large en ik neem ook wel een aantal stuks xs en xl mee en van de schoenen weet ik dat ik van bv. maat 37,38 en 39 iets meer moet inkopen omdat dat de meer reguliere maten zijn.
maar wat kunnen jullie mij adviseren waar ik mee zal beginnen in de vorm qua aantal.
ik wil gelijk al voorkomen dat ik een nee moet verkopen dus ben niet van plan om overal maar bv 6 stuks van in te kopen en ik ga ook rustig te werk want ik wil geen 2de H&M of zo zijn en gelijk teveel geld erin te investeren....meer in de vorm van hoe investeer ik mijn geld het best.
ik hoor graag jullie mening....bedankt en veel groetjes