Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

ivocus

Aangifte belasting webwinkel

17 april 2009

Goede avond
ik heb een vraag ik ben een webwinkel begonen met tusen de 1 en de 5 produkten moet ik dit aan geven bij de belasting of is dat niet nodig
wie kan mij helpen
en wat kost dat mij
is dat rendabel.
mvg
ivo

Dirkjan
Admin
Contacteer:

Re: Aangifte belasting webwinkel

17 april 2009

Goede avond
ik heb een vraag ik ben een webwinkel begonen met tusen de 1 en de 5 produkten moet ik dit aan geven bij de belasting of is dat niet nodig
wie kan mij helpen
en wat kost dat mij
is dat rendabel.
mvg
ivo
Het aantal produkten doet er niet toe. Als jij een omzet haalt met die 5 produkten van tienduizenden euros zal je ook flink wat duizenden euros belasting moeten betalen.

Je betaalt altijd minder belasting dan je verdient. Dus rendabel is het altijd. Aangeven bij de belastingdienst moet ook officieel altijd.

Mocht je resultaat (dus alle inkomsten van het hele gebeuren min alle uitgaven voor het gebeuren) lager zijn dan 2000 euro denk ik dat het geen probleem is als je het niet opgeeft en het zijn je enige inkomsten naar gewoon salaris. Officieel is dat strafbaar... maar hoeveel mensen vergeten niet een verkocht bankstel van marktplaats, of de inkomsten van een postzegel verzameling op te geven? Zolang het echt laag blijft, zeg onder de 2000 euro... geen probleem.

ivocus

18 april 2009

GOEDE MIDDAG IK DENK DAT IK NOG NIET AAN DE 2000 EURO KOMT PER JAAR

lambopopo
Contacteer:

belasting aangifte

24 april 2009

is er iemand die een goed een gratis elektronisch administratie programma heeft?
www.directondergoed.nl
Advertentie

Met Lightspeed eCommerce (voorheen SEOshop) kun je gemakkelijk online ondernemen. Alle dagelijkse kosten regel je vanuit je backoffice. Er is een compleet voorraad-, order- en retourensysteem en de mogelijkheid om pakbonnen en facturen te printen. Je kunt alle geplaatste orders, betaalde of nog te betalen orders tonen, evenals orders die nog geleverd moeten worden. Bekijk de uitgebreide datarapporten om betere strategische (inkoop)keuzes te kunnen maken. Probeer Lightspeed eCommerce nu 14 dagen gratis en vrijblijvend.

Dirkjan
Admin
Contacteer:

26 april 2009

Als je zoiets zoekt als Excel, waarin je het zelf kan doen, dan is Open Office gratis en heeft het programma Numbers (uit mijn hoofd). Een programma waarmee je de boekhouding zou kunnen doen.

Maar boekhoud programmas hoeven nooit veel te kosten hoor. Online zijn veel prijsvechters met prima pakketten!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht