Re: Gezocht: Goede en betaalbare webshop-bouwer!

2
Hallo Guido,

Er zijn velen aanbieders op de markt met allemaal eigen voor en nadelen.
Belangrijk is dat jij er prettig mee kan werken, iedereen heeft daar weer een eigen visie op. De een vindt een standaard winkel prima voor een kleine prijs, de ander wil meer maatwerk en daar graag voor betalen.
Over dergelijke punten moet je goed gaan nadenken en vervolgens kun je een aantal aanbieders met elkaar vergelijken.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl

Re: Gezocht: Goede en betaalbare webshop-bouwer!

3
Er zijn, in welke business dan ook, drie aspecten:
Tijd, geld en kwaliteit.

Als je een goede en betaalbare webshop wilt, kun je er op rekenen dat degene die dat voor je doet er heel lang over gaat doen.
Wil je snel een goedkope webshop, dan kun je er op rekenen dat die niet te pruimen is.

Ik denk dat ik de derde mogelijkheid niet meer hoef uit te leggen, toch?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Gezocht: Goede en betaalbare webshop-bouwer!

13
Ik heb onlangs voor een klant de volgende 2 webshops opgezet.
Deze op basis van Opencart, incl. een door de klant zelf uitgekozen template, welke ik heb aangeschaft op themeforest. Deze wordt natuurlijk als meerprijs berekend.

Door mij is de installatie en configuratie gedaan incl. de evt. gewenste koppelingen met payment providers, nederlandse taal en gewenste instellingen. Tevens lever ik de hosting voor deze klant.
Aanpassingen aan de templates zijn indien wenselijk mogelijk. Tevens lever ik de aankoopbevestiging van de template erbij.

http://www.steekwagentje.com / http://www.oldtimerstickers.nl

Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,

Ramsy de Vos
Abasprix.nl