Re: Reflectie op mijn Webshop

3
Even wat feedback;

Ten eerst je hebt een standaard systeem, dit maakt het altijd al een stuk minder professioneel.
- Gastenboek weghalen is namelijk echt ouderwets. Neem een klantrecensie systeem zoals Kiyoh (is gratis).
- Probeer een beetje met de kleuren te spelen, alles lijkt beetje teveel op dezelfde kleur groen.
- Laat een professionele designer je header maken, kost ook maar rond €30,- en maakt je website een stuk professioneler ogen.
- Verder mis ik betaalmogelijkheden, algemene voorwaarden, ruil- en retourgarantie etc.?
- Veranderd je intro tekst. Vertel wat meer over je aanbod, waar jullie voor staan etc. Tevens zou ik het stukje onder de intro van de tekst weghalen en op een andere pagina zetten, voegt weinig toe. Waarom doorverwijzen naar je leverancier? Zo ziet iedereen je leverancier tevens..
Ik denk dat ook niemand ooit een zwembad of iets dergelijks bij je bestellen, dan zal je website 100x betrouwbaarder er uit moeten zien voordat zij zo grote aankoop zullen doen. Er is dus nog veel te verbeteren.

Denk dat je hier wel even genoeg aan hebt, succes ermee.

Re: [groenzorgonline.nl] Reflectie op mijn Webshop

4
De domeinnaam zorgt bij mij voor verwarring. Bij GroenZorg denk ik niet aan een tuincentrum. Daarnaast kan de website aangevuld worden met veel tips en trucs over de tuin en tuinieren. Ook goed voor de vindbaarheid van de webshop. Met de juiste webteksten kan je bezoekers trekken naar je website. De menukeuzes Bomen rooien en Tuinontwerp zou op een andere manier gecommuniceerd kunnen worden. Dat rijmt in mijn ogen niet met een webshop (in een webshopmenu).

Wellicht kan je een aparte webshop openen voor 1 of 2 productgroepen. Denk bijvoorbeeld aan ZwembadenRijnmond.nl.
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: [groenzorgonline.nl] Reflectie op mijn Webshop

5
Opzich is het onderwerp interessant, ik zelf zoek ook meer van deze producten online dus ik denk wel dat je business moet kunnen krijgen.

Ik zie ook dat het logo wazig is, wellicht op een verkeerde mannier verschaald?

Als ik door de producten wil scrollen is de ruimte vertikaal gezien erg groot waardoor ik al snel door 4 pagina`s moet scrollen binnen 1 categorie, de meeste webshoppers raken dan al snel verveeld..

Op de startpagina geef je aan dat ik bij de leverancier kan kijken en dan de artikelnummers bij jou kan aanvragen, waarom zou ik die moeite nemen? Kan je de artikelen niet in een lijst krijgen en importeren in jou shop (suggestie)?

Als ik een item in mijn winkelwagen stop, en dan verder "shop" vind ik m`n winkelwagen niet direct, plaats deze naar de rechterkant van de site, want daar staat die bijna overal.

Ik kan niet snel de algemene voorwaarden, betalingscondities, levertijd, bezorgkosten etc vinden, zorg dat men die snel kan vinden want als dat niet duidelijk is dan gaat men snel verder.

Wel vind ik onder contact jou adresgegevens etc, maar waar is jou KvK nummer?

Ik zou dit verwijderen onderaan de webshop
sitemap | webwinkel beginnen - powered by Professional Webshop Beginnen

Ik kan alleen betalen bij afleveren en paypal, ik zou ook Ideal en bankoverschrijving toevoegen.

Ik wens je veel succes en ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.