[VRAAG] Template voor easywebshop.com?

1
Hey,

Na veel wikken en wegen ga ik dan toch van start gaan met een shop onder licentie bij easywebshop.com.
Ik zou graag een template om maat laten maken.
Wie kan me hier bij helpen?


Groetjes!
Bianca

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

2
Als je toch al iets moet laten maken, waarom dan niet gelijk goed doen met een opensource pakket.

Dit kost misschien nog iets meer, maar dan kan je wel de komende jaren mee vooruit. Een huurshop is leuk om mee te beginnen maar bijna iedereen stapt over op een eigen pakket na een bepaalde periode. Het zou jammer zijn als je dan je thema weer opnieuw moet laten maken en dan uiteindelijk meer betaald.

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

3
Omdat ik een echte dummie ben. En toch om een eenvoudige manier zelf mijn shopje wil beheren.
Opensource is chinees voor mij, en ik ben bang dat wanneer ik zo'n shop laat bouwen dat ik steeds hulp moet inroepen om producten toe te voegen,... Of is mijn schrik onterrecht?
Misschien moet ik me er toch eens wat meer in gaan verdiepen.

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

4
Het is meer het opbouwen wat enige ervaring vereist. Als de shop eenmaal draait kan je met een goede uitleg waarschijnlijk alles zelf doen. Als je dan later toch nog een vraag hebt dan kan je vaak op forums het antwoord vinden, dan kost het je niets extra.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

5
Ik raad ook Opensource aan.
En eventueel kun je de kosten die je normaal per maand zou uitgeven aan webshopdienst uitgevena aan hulp bij het starten van je webshop.

Ikzelf gebruik opencart. En is erg goed te doen en overzichtelijk.

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

6
biancib schreef:...en ik ben bang dat wanneer ik zo'n shop laat bouwen dat ik steeds hulp moet inroepen om producten toe te voegen,... Of is mijn schrik onterrecht?
Als je een goede webdesigner of buro hebt, zou hij jou dat goed uitleggen, goed documenteren en de schrik bij je wegnemen. Een goeie webdesigner levert niet alleen de website, maar en dat vind ik, heeft ook de plicht de functioneel mogelijkheden goed en begrijpelijk over te brengen.

Als je wilt, kan ik je wel meerder webshops (basis installaties) kostenloos laten uitproberen, dan heb je een beetje een idee van de functionele mogelijkheden.

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

7
Ik ben ook begonnen met een kant en klaar pakket. Maar nu, na 8 maanden, ga ik ook over naar een opensource pakket. Had ik het maar eerder gedaan!

Je hoeft echt geen wizzkid te zijn, het ontwerp wordt voor je geregeld, naar jou wensen en dan kun je bepaalde dingen zelf aan passen. Als je hulp nodig hebt kun je in de meeste gevallen altijd terecht bij de bouwer.

Wat betreft je vraag over de templates; google eens op webdesigners. Er zijn er vast wel een paar die iets voor je kunnen doen. En anders ga zelf eens aan de slag met paint!
Kun je ook een heleboel mee doen.

succes.

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

8
Ilonajoy schreef:En anders ga zelf eens aan de slag met paint!
Als je niet weet waar je mee bezig bent zal er, zeker met gebruik van paint, geen goed eindresultaat komen. Bespaar jezelf de moeite en doe het beter gelijk goed.

Re: [VRAAG] Template voor easywebshop.com?

9
Een groot verschil tussen het beheren van een 'huurwinkel' en een opensource pakket is er niet.

Het verschil zit, zoals al geschreven, in de dingen die er aan vooraf gaan en dat bij een gekochte winkel alles van jou is en je niet afhankelijk bent van het bedrijf waar jij huurt.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl