Re: www.tiny-deal.nl graag feedback

2
wat is je sale rate? Normaal is het ongeveer 1 product per 100 bezoekers namelijk. Waar komen je bezoekers vandaan?

Je webshop ziet er goed uit, maar wat is het doel van de draaiende wereldbol rechts?

Nog iets, kan niet zo 1,2,3 zien wat het nou kost om een product te verzenden. Misschien is het handig om het aantal links onderaan de site wat terug te dringen.


succes!
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.tiny-deal.nl graag feedback

5
Website ziet er leuk uit.

Die wereldbol is niet erg aantrekkelijk. Ik geloof niet dat bezoekers zich afvragen waarvandaan al de klanten van uw website vandaan komen. Daarnaast is het lelijk zwart op de witte achtergrond van uw website.

De titelaanduidingen zijn mij ook een beetje onduidelijk. Eco? Party Stuff?
Is Apparal bijvoorbeeld niet hetzelfde als Men stuff, en zou je dan bijv. niet beter Men stuff en Woman stuff kunnen plaatsen.

Veel succes.

Re: www.tiny-deal.nl graag feedback

6
MobileCaseShop schreef:Website ziet er leuk uit.

Die wereldbol is niet erg aantrekkelijk. Ik geloof niet dat bezoekers zich afvragen waarvandaan al de klanten van uw website vandaan komen. Daarnaast is het lelijk zwart op de witte achtergrond van uw website.

De titelaanduidingen zijn mij ook een beetje onduidelijk. Eco? Party Stuff?
Is Apparal bijvoorbeeld niet hetzelfde als Men stuff, en zou je dan bijv. niet beter Men stuff en Woman stuff kunnen plaatsen.

Veel succes.
mee eens.
www.foir.nl Industrie lampen