hierbij stellen wij u onze nieuwe shops even voor?

1
graag zouden wij u mening horen over onze shops.

http://www.100koopjes.nl en http://www.smokingsupplies.nl

na 6 maanden hard werken en hooftpijn van de processen hebben wij een twee tal producten neergezet waar we best trots op zijn.

graag wou ik wat feedback op design,producten,gemak,ect.

http://www.100koopjes.nl

in deze shop vindt u allerhande gebruiks artikelen w.o. speelgoed,huishoudelijk,woon accessoires,en alles wat we voor bodem prijzen kunnen aanbieden.

http://www.smokingsupplies.nl

Deze shop is gespecialiseert in Smoking Gear & Gadgets w.o. vloei, grinders, pijpen, waterpijpen, asbakken, aanstekers, hemp producten, kleding, life style accessoires en meer....


geef je menig en stuur ons een berichtje op de betreffende site of mail me op info@hgzd.nl

Re: hierbij stellen wij u onze nieuwe shops even voor?

2
Hoi hgzdtrading

Welkom op dit forum. Voor feedback hebben wij een apart onderdeel. Voor het plaatsen van een vraag naar feedback dien je dus daar te zijn. Er worden wat eisen gesteld aan het plaatsen van een topic daar, lees die ook eerst en pas die toe op je post. De post met alleen de drie linkjes die je daar geplaatst heb heb ik daar dus ook weggehaald.

Vertel verder ook iets over jou en jouw bedrijf. Hoe heb je bijvoorbeeld zaken aangepakt als logistiek, marketing, after-sales en dergelijk? Dat zijn juist dingen die leuk zijn om te vertellen!

Groeten,
Wouter

Re: hierbij stellen wij u onze nieuwe shops even voor?

4
veke schreef:100koopjes.nl heeft geen contact adres en geen algemene voorwaarden.
Is dus onwettig en denk niet, dat dan vele mensen durven te kopen.
ja das waar ik zal direct er voor zorgen dat die er op gezet worden. bedankt voor je comment


ik heb net alles onbreekende gegevens aangevuld c.q geplaatst

groetjes,

J Pietersen
Hgzd Trading
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: hierbij stellen wij u onze nieuwe shops even voor?

5
Spelfouten, spelfouten, spelfouten.... ik kan me er zo aan irriteren.

Bestellen gaat eenvoudige en snel -> eenvoudig
betaal methodes -> 1 woord
De kwaliteit & Prijzen -> waarom hoofdletter?
Buitenom onze kwaliteit en scherpe prijze bieden -> buiten om zijn 2 woorden (twijfel ik over....) en prijze ben je de -n vergeten.

En dan heb ik alleen nog maar de eerste paar regels gehad.....

Ik zou nu allang afgehaakt zijn hoor.

Re: hierbij stellen wij u onze nieuwe shops even voor?

7
Cactus77 schreef:Spelfouten, spelfouten, spelfouten.... ik kan me er zo aan irriteren.

Bestellen gaat eenvoudige en snel -> eenvoudig
betaal methodes -> 1 woord
De kwaliteit & Prijzen -> waarom hoofdletter?
Buitenom onze kwaliteit en scherpe prijze bieden -> buiten om zijn 2 woorden (twijfel ik over....) en prijze ben je de -n vergeten.

En dan heb ik alleen nog maar de eerste paar regels gehad.....

Ik zou nu allang afgehaakt zijn hoor.

Ik ben even over de betreffende pagina heen gelopen en ja je had gelijk ,.
bijgewerkt en bedankt he,

Groetjes Jan

Re: hierbij stellen wij u onze nieuwe shops even voor?

8
Ik heb even een bericht via het contactformulier gestuurd om te kijken of de klantenservice echt zo snel is (staat immers prominent op de homepage). Responstijd van anderhalf uur lijkt me zeer acceptabel.
Maar let bij het beantwoorden van mailtjes ook op de spelling. Ook hier worden komma's gebruikt als punten vereist zijn (zelfs in de standaard handtekening!), worden er hoofdletters gebruikt als kleine letters nodig zijn en kleine letters als hoofdletters nodig zijn en staan er spelfouten in het mailtje (Onderwerp RE.: U vraag op 100koopjes.nl )
Pas hier echt mee op hoor. Ziet er allemaal heel slordig uit. Ik weet van mezelf dat ik ook regelmatig tikfouten maak, maar ik lees vrijwel elke mailtje standaard nog een keer door.