Re: Webwinkelvacature.nl

2
De titelpagina van de website is als volgt:

Webwinkvacature.nl start jou.....

Hoort dit niet als volgt te zijn:

Webwinkelvacature.nl start jou....

Omdat je url namelijk ook webwinkelvacture . nl is

Complimenten voor je website trouwens!

Re: Webwinkelvacature.nl

3
Vandaag heb ik toevallig weer iemand aangenomen! Zal de volgende vacatures ook wel even bij jou/jullie plaatsen. Mag je ook stageplaatsen er neer zetten? Ik heb nog een BBL stageplaats in de aanbieding vanaf januari volgend jaar.

Re: Webwinkelvacature.nl

4
japie123 schreef:De titelpagina van de website is als volgt:

Webwinkvacature.nl start jou.....

Hoort dit niet als volgt te zijn:

Webwinkelvacature.nl start jou....

Omdat je url namelijk ook webwinkelvacture . nl is

Complimenten voor je website trouwens!
Bedankt voor je compliment en oplettendheid!
door de haast is de titel verkeerd gegaan, miste ook een w bij jouw.
Meteen veranderd!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkelvacature.nl

5
Wouter Hol schreef:Vandaag heb ik toevallig weer iemand aangenomen! Zal de volgende vacatures ook wel even bij jou/jullie plaatsen. Mag je ook stageplaatsen er neer zetten? Ik heb nog een BBL stageplaats in de aanbieding vanaf januari volgend jaar.
Stageplaatsen zijn bij ons ook van harte welkom. Ik zie je vacature graag tegemoet.

Re: Webwinkelvacature.nl

6
Succes met het initiatief. Je zou een aantal scholen kunnen benaderen om de stages meer op de kaart te zetten. Proberen om de kritische massa te behalen. Momenteel zijn er nog te weinig vacatures en hierdoor wordt je site nog niet gevonden. Weet je hoe het zit het overnemen van vacatures? Wat mag je wel en niet overnemen en waarvoor heb je toestemming nodig?

Je zou ook de vacatures op regio kunnen indelen.
Heb je nog meer van dit soort vacature websites?
http://www.zoektermen.nl webmarketing bureau Breda
http://www.seomarktplaats.nl matcht opdrachtgevers met opdrachtnemers