Ik was nogal druk bezig (met iets anders dan de winkel) en heb nogal veel aan mijn hoofd momenteel. Ik was dan ook lichtelijk geirriteerd toen de telefoon ging maar nam maar wel op. Een "dame"aan de lijn die in sneltreinvaart zei wie ze was en vervolgens vroeg naar de eigenaar van "het" bedrijf. Of ik een minuutje had. Ik dacht er niet bij na en zei ja (echt dom ik wist niet eens wie ik aan de lijn had maar was te druk en chaotisch bezig dat ik ja )
Vervolgens ging ze allemaal vragen stellen. Of mijn bedrijf ook een internetpagina had.
Ik: ja mijn bedrijf is een internetpagina.

Zij:ja dat weet ik wel maar er staat niet welk adres dus daarom vraag ik het.
En wat is het emailadres?
Wat doet uw bedrijf?
Toen pas dacht ik na en zei ik:
ehm waarom eigenlijk???
zij: mevrouw het gaat om uw vermelding op googlemaps.
Ik:o ja, daar sta ik op,dat heb ik nog niet zo lang geleden geregeld.
Zij:O, momentje mevrouw *tikkerdetik* Ja maar u heeft alleen een basisvermelding.
Ik: o, maar ik vind het wel goed zo hoor.
Zij (op zeer arrogante belachelijke toon): nou prima mevrouw als u niet gevonden wilt worden en u dat wel goed vind vind ik dat ook goed hoor, dan wens ik u een fijne dag. Klik.
Nou vraag ik me dus af: WTF???
Googlemaps, waarom gaan die ineens bellen? En waarom op uiterst klantonvriendelijke manier? Niet gewoon even uitleggen wie je bent en waarom je belt maar meteen tig vragen stellen. En ook: op googlempas staan al mijn gegevens, mijn website, mijn emailadres wat ik verkoop etc, waarom vraagt zij er dan naar? Ik snap er echt niks van hoor, wat was dit nou???