Ik ben ook bezig met het opzetten van een webwinkeltje. Erg leuk om te doen, erg interessant allemaal. Maar wat een ontzettende warboel wordt het toch voor mij. Er is zoveel op de markt, dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet kiezen en waar ik moet kijken. Kortom Paniek

Ik heb eerst even ongeveer heel het forum hier gelezen en ik moet zeggen, dank je wel voor dit geweldige forum! Ik heb er al heel wat nuttige informatie op kunnen vinden.
Ik heb eigenlijk gewoon een totaal vraag over software, betaalmethode en hosting als totaalplaatje, dus ik wist niet zo goed waar ik mijn vraag neer moest zetten.
Nu was mijn planning om uiteindelijk te kiezen voor Webwinkel 5 als programma, webhosting (40 mb ruimte en 2 gb dataverkeer, dataverkeer is bij te kopen per 1gb 1,50 extra) en dan te werken met multisafepay of los ideal en paypal.
Hebben jullie enig idee of dit een beetje een juiste keus is? En wat is nou het beste ideal en paypal of bij Multisafepay?
Zijn mensen tevreden over Multisafepay? Zijn klanten er niet bang van?

De opzet voor mijn winkeltje is "boeken, cd's, films en reisgidsen"
Ik verwacht geen onzettende grote groep, aangezien ik het alleen maar richt op 1 land.
Kortom een klein webwinkeltje met de hoop op een klein beetje bijverdiensten.
De rest van mijn vragen ga ik wel wat verdelen over alle topics, want ik heb nog zo'n 100.000 andere vragen