Welke creditcards kan je het beste accepteren?

1
Ik ben nu bezig met de overstap naar een nieuwe psp en ik moet nu kiezen welke creditcards ik wil accepteren. Visa en Mastercard komen uiteraard bij de betaalmogelijkheden, maar ik twijfel of ik American Express er ook aan toe wil voegen.

Wie maakt hier wel gebruik van en is er eigenlijk wel vraag naar in Nederland/België en incidenteel de rest van europa?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Welke creditcards kan je het beste accepteren?

5
Maestro is een debitcard in plaats van een creditcard. Technisch kun je ze hetzelfde afhandelen. Het formele verschil, voor de koper, is dat je met een creditcard kunt lenen (kopen op krediet), terwijl je bij een debitcard een bestaand tegoed gebruikt (vergelijkbaar met betalen met een bankpas).

Als je bij de Jumbo-supermarkt het nieuwe pinnen gebruikt, moet je met een bankpas eerste 1 - Maestro kiezen...
StoreCore.io