Moneybooker

1
Heeft iemand hier ervaring mee? En is het überhaupt te integreren in mijnwebwinkel? Ik zie namelijk geen mogelijkheid bij de betaalmogelijkheden in mijn beheeromgeving.

Ik heb het nooit zo op creditcards, maar ik hoor over deze debetcard goeie verhalen.

Re: Moneybooker

2
Ik heb wel ervaring met Moneybookers. (het heet tegenwoordig anders)

Drama, was blij dat ik er weg was. Het is een engels bedrijf, waardoor de helpdesk soms lastig te bereiken is, daarbij is het lastig om sommige situaties uit te leggen in het Engels.
Verder was er regelmatig storing met de Nederlandse I-deal, dat lag dan aan hun systeem.

Het is zo dat betalingen daar 30 dagen moeten blijven staan, daarna kun je slechts 90% overboeken, waar je ook nog even en aanzienlijk bedrag over moet betalen om het te kunnen ontvangen.

Nee, voor mij was het snel bekeken. Ben erg blij met Sisow. Heb ik binnen 2 dagen mijn geld, bovendien ook een Nederlandse helpdesk en snelle reactie.

Re: Moneybooker

3
Ok, maar is dat niet verbeterd dan intussen?
Ik gebruik nu ook Sisow en dat bevalt prima, maar ik wilde het meer gaan gebruiken om zelf betalingen te doen, niet te ontvangen. Buitenlandse leveranciers betalen. Ik vind het namelijk prettiger als ik dat van een debetcard kan doen, zodat ik zelf saldo erop kan zetten.

Of is dat ook niet aan te raden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.