Hallo,
Ik heb een webwinkel in smartphones, iphone kloons, mini laptops, sciphones etc
Je kan deze overnemen zonder voorraad.
Hij staat nu offline omdat het eigenlijk namaak is wat er verkocht word, maar de inkomsten per maand zijn erg hoog, tot wel 4000 euro per maand.
Je kan gewoon de domein naam laten vervallen, en het layout wat veranderen en de producten zonder logos promoten en je kan meteen aan de slag.
Ik kan u ook bewijzen op mijn rekening afschriften en bij de orders bestellingen dat het dagelijks wel 300 euro aanbestellingen inkomen, u besteld dan bij de leverancier en verstuurd de producten op aan de klant.
De leverancier krijgt u er ook bij ( gegevens etc) waar u de producten kan inkopen.
KOOPJE! alles inbegrepen, en hoog in google !
Reclame via marktplaats, veel reacties, en bezoekers per dag.
U krijgt van mij dan de inlog gegevens en zal mijn gegevens verwijderen , ( rekeningnr etc)
vraagprijs 4000 euro
Re: telecom Webshop te koop, zeer grote inkomsten met bewijz
2En waarom zou iemand dit willen kopen dan? Je geeft zelf al aan dat het niet helemaal legaal is...groothandel schreef:Hij staat nu offline omdat het eigenlijk namaak is wat er verkocht word, maar de inkomsten per maand zijn erg hoog, tot wel 4000 euro per maand.
Re: telecom Webshop te koop, zeer grote inkomsten met bewijz
3Het is wel legaal als je geen fotos er op zet met merk naam logo, dus zonder logo.Rudy schreef:En waarom zou iemand dit willen kopen dan? Je geeft zelf al aan dat het niet helemaal legaal is...groothandel schreef:Hij staat nu offline omdat het eigenlijk namaak is wat er verkocht word, maar de inkomsten per maand zijn erg hoog, tot wel 4000 euro per maand.
En de domein naam kun je veranderen, want mijn domein naam daar stond ook het woord replica in.
Bestellingen komen regelmatig binnen, ideaal voor een startende ondernemer.
Ik doe deze weg omdat ik al weer een nieuwe webshop heb van pc tablets.