voorstellen

1
Hoi Allemaal, mijn naam is Martin.

Sinds een tijdje heb ik het idee een webwinkel te beginnen. Ik zit in de fase van onderzoek nog.
- Welk software pakket ga ik gebruiken?
- Wat ga ik precies verkopen (ik heb een paar ideeen)?
- Hoe werkt Google Adwords
enz, enz.

Ik lees sinds kort mee op het forum dat gelukkig springlevend is! Daar ben ik erg blij mee, want ik weet uit ervaring hoe belangrijk een forum kan zijn bij het krijgen van hulp en tips op je vakgebied (toekomstig dan).

Momenteel ben ik nog niet gestart maar mij aan het orienteren op allerlei gebied met als ultieme doel te kunnen leven van een aantal webwinkels. Ik heb ervaring met het ontwerpen en bouwen van websites (Photoshop en HTML). Weinig ervaring heb ik met PHP en Javascript. Wel iets dus.

Hoop jullie gauw te spreken!
Met vriendelijke groet,
Martin

Re: voorstellen

4
Hallo Martin.

Goed overwegen wat je gaat verkopen. Het is altijd handig om de naam van de artikelen die je verkoopt in de naam van je winkel te plaatsen; tenminste dat is mij geleerd; moet beter zijn voor de ranking in Google. (geen verzamelnaam gebruiken)
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!