Goeie dag,
Mijn website is nu een tijdje online en wil het zelfde consept in het engels aan bieden op een ander domein.
Nu is dit het makkelijkst als ik mijn huidige website kopieer en vertaal.
Kan ik dit doen door alle bestanden op mijn server te downloaden en weer te uploaden naar een nieuw domein ?
Is het zo simpel als ik denk ?
Groeten
Re: website kopieren
2Het kan simpeler, sneller en goedkoper: je kunt de huidige opzet blijven gebruiken en een controle op de hostnaam zetten die automatisch een andere taal toont.
3Ward,
Zou jij dit iets duidelijker kunnen uitleggen. Het klinkt goed snap het alleen niet helemaal.
Groeten
Zou jij dit iets duidelijker kunnen uitleggen. Het klinkt goed snap het alleen niet helemaal.
Groeten
4Het hangt nogal af van je webshopsoftware: ondersteunt die meer dan één taal en hoe schakel je over naar een andere taal?
Technisch heb je vervolgens alleen een schakelaar nodig die de juiste taal koppelt aan een hostnaam, bijvoorbeeld Nederlands aan www.example.nl, Engels aan www.example.com en Duits aan www.example.de. Dat kan bijvoorbeeld in het bestand .htaccess voor de "hypertext access" van Apache.
Technisch heb je vervolgens alleen een schakelaar nodig die de juiste taal koppelt aan een hostnaam, bijvoorbeeld Nederlands aan www.example.nl, Engels aan www.example.com en Duits aan www.example.de. Dat kan bijvoorbeeld in het bestand .htaccess voor de "hypertext access" van Apache.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Oke dat klinkt allemaal wel interessant.
Is dit mogelijk met Wordpress ?
Groeten
Is dit mogelijk met Wordpress ?
Groeten
6P.s gaat niet om een webshop maar om een advertentie site. Zal wel niet veel uit maken of wel ?
Groeten
Groeten
7Als het alleen om een advertentiesite gaat, is het juist veel gemakkelijker. Er zijn verschillende plugins die WordPress meertalig maken. Google bijvoorbeeld eens naar WordPress multilingual.