Hallo,
Mijn naam is Stijn en en ik ben circa 4 maanden geleden online gegaan met kitmarkers (punt) nl
Kitmarkers.nl is een webshop waar tritium-lichtbronnen worden verkocht. Je kunt hierbij denken aan de losse kitmarkers of betalights voor de hengelsport en hengelsport. Kitmarkers zijn buisjes waarin een tritiumgas zit waardoor het 15-jaar lang licht geeft! Ideaal voor aan je sleutelbos of tentrits.
Tijdens het bouwen van de webshop hebben we geprobeerd een leuke site neer te zetten die lekker overzichtelijk is. Het resultaat mag er zijn denk ik! We zijn nog druk bezig om vanalles te optimaliseren, maar al doende leert men!
Mocht je meer info willen dan kun je terug mailen.
Groeten,
Stijn
Re: Kitmarkers.nl wil zich voorstellen!
2Dit onderdeel is bedoelt om jezelf voor te stellen en niet jouw webwinkel en producten. 

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
3Welkom, het draait uit eindelijk natuurlijk om de webshop, maar vertel eens wat over jezelf 

4Hoi en wekom! Ben niet zo thuis in de hengelsport, maar lijkt me een leuk niche en site ziet er goed uit. Veel succes!
MVG Luc
MVG Luc
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!