Voorstellen

1
Beste lezers,

Ik heb dit forum nu een tijdje gevolgd en zal mij even aan jullie voorstellen. Ik ben een 22 jarige studente uit Groningen en zit al een tijdje na te denken over het beginnen van een cosmetica webshop met specifieke (buitenlandse) producten (denk VS en VK). Ik heb dit wereldje nu een tijdje gevolgd en denk dat ik nog wel een klein 'gaatje' in de markt heb gevonden waarmee ik heel wat Nederlandse vrouwen blij kan maken.

Ik heb mijn domeinnaam inmiddels geregistreerd en heb verschillende groothandels en websites benaderd. De volgende stap is KVK, importeren en de webshop daadwerkelijk opzetten. Hier wacht ik nog even mee tot ik wat vragen beantwoord heb van jullie, de KVK en de belastingdienst. Die vragen kan je dus straks verwachten in de andere topics, haha.

Het is in ieder geval bedoeld als een 'bijbaantje' voor mezelf, naast mijn studie. Over een half jaar begin ik aan mijn Master en in principe is het niet de bedoeling dat het een enorme tijdsbesteding wordt (tenzij het een gigantisch succes gaat worden, maar daar zet ik niet op in). In die zin wil ik het aanbod (in eerste instantie) dan ook beperkt en overzichtelijk houden.

Ik wil met name gewoon eens proberen te ondernemen, de 'gok' nemen, en ik moet zeggen dat ik er nu al ontzettend veel van leer. Ik vind het ontzettend spannend, misschien lukt het wel niet, maar we gaan het wel zien!

Ik wilde in ieder geval even een klein beetje over mijzelf vertellen zodat jullie beter weten wie ik ben!
Alvast bedankt voor jullie hulp,

Groetjes,
Madelien

Re: Voorstellen

4
Wat leuk! Is inderdaad een heel handig bijbaantje naast je studie, neemt minder tijd in beslag en je kan zelf bepalen wanneer je werkt! Ik vind het zelf ook nog eens enorm leuk om te doen.

veel succes alvast en laat nog wat van je horen als je verder bent!
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.