
Ik vroeg mij af of jullie hetzelfde meemaken en/of hebben mee gemaakt bij de verkoop via Bol.com
Wij verkochten meer dan 3 jaar artikelen op Marktplaats (dvds - games) en nog NOOOOIT en ook echt nooit heeft een klant aangegeven hun pakket niet te hebben ontvangen. Wij verstuurden het zelfs vanuit Japan/ Thailand/Amerika. Standaard post, meestal zonder tracking.
Ook via onze eigen website is het echt NOOOIT voorgekomen dat iemand het pakketje niet heeft ontvangen.
Wij verkochten sinds kort ook via Bol.com en wij hanteerde precies dezelfde werkwijze als bij de bestellingen via marktplaats/onze eigen site, maar enkele klanten geven dus aan hun pakket niet te hebben ontvangen. Meestal zijn dit wel klanten die op factuur via Bol.com willen betalen.
Ze doen een melding bij Bol.com (geven ons dit vaak geeneens door) en dan hoeven zij niet meer te betalen !!!!
Er staat wel dat je een garantiebedrag krijgt van Bol.com, maar vaak krijg je dit bedrag gewoon niet uitgekeerd dus lijdt je ontzettend veel verlies!!!
Ik vind het gewoon zo vreemd dat alles via onze eigen website en marktplaats probleemloos verloopt en via Bol.com komen er opeens meldingen dat klanten het niet ontvangen.
Hebben jullie dit ook meegemaakt? Weten jullie misschien waaraan dit ligt?