Voorstellen toch?

1
Hoi,

Mijn naam is Sylvia Klein Egelink en ik ben eigenaar van het webatelier http://www.pimp--factory.com.
Begin dit jaar ben ik begonnen met dit online atelier en wil dit graag uitbreiden met andere dames die helaas moeilijk te vinden zijn. Ik had een uniek samenwerkingsverband in gedachte en loop daar al een tijd mee te leuren, maar ik heb nog geen dames gevonden met dezelfde interesses. Maar ik geef niet op.
Wat is de intensie?
Het gaat om een web atelier voor jonge meiden met een maatje meer die graag kleding dragen in de trant van Desigual en Not the Same. Helaas voeren die alleen kleine maten, en zo wil ik met de pimp--factory kleding in dezelfde stijl gaan maken. We maken nieuw in eigen atelier en second hand ( alleen in goede staat) pimpen we op tot iets leuks. Gezien de crisis zou dit wel eens kunnen slagen. Verder ben ik niet de jongste meer, -49- maar gelukkig wel jong van geest. Hopelijk vind ik hier contacten waar ik wat aan heb, en misschien wordt ik wat ideeen rijker.

Groetjes,
Sylvia

Re: Voorstellen toch?

3
Hi Sylvia.
Welkom op webwinkelforum.

Leuk concept. Alleen wat minder goed uitgewerkt als ik eerlijk mag zijn.
Het bestellen is nogal wat omslachtig. Ik was natuurlijk eerst op zoek naar een bestelknop, maar kwam er later achter dat ik het artikelnummer moet mailen.
Je eurotekens zijn veranderd in een <?>.

Wellicht een idee om gewoon een batch nieuwe broeken in te kopen en deze zelf te bewerken? Je maakt er namelijk zeer mooie creaties van. Als je dit nog in de vorm van een echte webwinkel zet, i.p.v. bestellen via mail, dan denk ik dat het voor veel mensen nóg interessanter is.

En ik ben wel benieuwd waarom je twee streepjes hebt gekozen?

Succes!

Re: Voorstellen toch?

4
Welkom op dit forum! Vergeet niet een berichtje te plaatsen in 'Feedback en Ervaringen'. Zoals Ricardo al aangaf zijn er nog wat dingentjes te verbeteren aan je webshop.

De leden van dit forum hebben mij ook zeer veel geholpen met het maken van mijn eerste webshop.

succes en nogmaals welkom ;)
www.foir.nl Industrie lampen
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.