Dringend en Interessant! Stagaire aangeboden!

1
Hallo,

Gisteren heb ik me al voorgesteld op dit forum en vandaag heb ik al de eerste vraag. Zoals sommige van jullie gisteren misschien al hebben gelezen ben ik op dit moment student Small Business en Retail Management en doe ik nu mijn minor "Online Marketing". Voor deze minor ben ik op zoek naar een bedrijf waar wij, 2 mede-studenten en mijzelf, een strategisch marketingplan kunnen schrijven. Hier zitten geen kosten en vast en is geheel gratis!

De eisen aan de bedrijven zijn als volgt (door school opgesteld):
- Minimaal 10 medewerkers (7,8,9 zou waarschijnlijk ook mogen)
- Webanalytics geïmplementeerd en volledige toegang (bijv. Google Analytics) (uiteraard in overleg wat wel en niet kan)
- Ongeveer één keer in de twee twee weken fysiek overleg met het bedrijf

Veel van het werk zullen wij op school doen dus we hoeven geen kantoor of iets dergelijks te hebben.

Mocht je interesse hebben om voor je een strategisch marketingplan te laten schrijven dan horen wij het graag! Ook als er vragen zijn dan horen we dit graag!

Groeten,

Jeroen

PS: Bezoekers kunnen me mailen op jeroenvanuden2@hotmail.com of bellen op 06-12473354
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Dringend en Interessant! Stagaire aangeboden!

6
Wij ontvangen veel verzoeken voor stages en daarbij letten wij een aantal zaken om te bepalen of wij iemand wel of niet uitnodigen.

Jij gebruikt termen als "moeten". Dat komt erg over alsof je er eigenlijk niet zoveel zin in hebt.
Daarnaast is dit wel een erg open sollicitatie. Wij houden ervan om verrast te worden door een leuk telefoongesprek bijvoorbeeld of een opvallend geschreven e-mailtje.

Ons advies is: Ga persoonlijker zoeken. Welk bedrijf spreekt je aan en waarom wil je juist voor dat bedrijf aan de slag? Overtuig ze van je interesse in het bedrijf.
Shoptrader, webwinkelsoftware voor online retailers
www.shoptrader.nl

Re: Dringend en Interessant! Stagaire aangeboden!

8
paulschout schreef:helaas, wij zijn te klein :)
Snif, wij ook :(

Ben je na twee jaar hard groeien eindelijk met zes mensen aan het aanpoten, is dat volgens de "those who can, do; those who can't, teach"-brigade toch nog een maat te klein :x

Inhoudelijk maakt het gelukkig niet zoveel uit. Internetbedrijven met tien man personeel die nog geen marketingstrategie hebben, zijn sowieso ten dode opgeschreven.