Omschrijving website:
Laptop onderdelen webshop, direct klaar voor gebruik. Een website met veel potentie om tot iets groters uit te groeien.
- Uniek design (Prestashop)
- Beschikbare producten 763
- Bijna alle producten staan op nummer 1 google
- Verzending via dropshipment ( dus dozen schuiven )
- Verzending via dhl ( voor 22:00u besteld volgende dag geleverd mits op voorraad leverancier )
- Aangepast mail template en factuur met eigen logo
- iDEAL koppeling (sisow)
- PayPal koppeling kan geïmplenteerd worden
- Unieke bedrijfsnaam.
Url: Op aanvraag via pm ( dit wil ik niet openbaar maken via dit forum ivm met google )
Verkochte Producten tot nu: 3
Winstmarge per product: Mogelijk te zeggen verschilt heel erg per product. Gemiddeld 15% tot 30%
Leeftijd webshop: Online sinds december 2011
Unieke bezoekers/dag: Gemiddeld 35 - 50
Details & stats: Vooral via google zoeken
Screenshots mogelijk aanvragen via pb.
Waarom verkopen:
Geen tijd om deze webshop te promoten.
Eventueel mogelijk om uitleg te krijgen hoe alles werkt en welke leveranciers etc etc.
Let op: Om in te kopen bij de leverancier moet je wel een kvk hebben, ook moet je eerst een login aanvragen bij de leverancier.
Indien u nog vragen heeft hoor ik het wel.
Nartuurlijk indien nodig volledige uitleg hoe alles werkt en hoe je het beste te werk kan gaan.
Ook contact via telefoon mogelijk. Indien meer informatie nodig zoals link telefoonnummer etc Gaarna een prive bericht sturen !
Kosten Domein : €23 euro per jaar, verder geen vaste kosten.
Rma & 7 dagen bedenk termijn ivm met online kopen kan rechtstreeks retour naar leverancier dus geen dubbele verzendkosten.
Prijs €2000,-
Re: Laptoponderdelen Webshop
3Mag ik dit zeggen?
Ik vind je vraagprijs nogal véél.
Naast het feit dat ik niet weet wat je voor het unieke template hebt betaald, heb je zoals je zelf zegt pas 3 verkopen gehad en is je webshop al sinds december online! Niemand die daar 1500€ voor gaat neerleggen.
Naast het feit dat ik niet weet wat je voor het unieke template hebt betaald, heb je zoals je zelf zegt pas 3 verkopen gehad en is je webshop al sinds december online! Niemand die daar 1500€ voor gaat neerleggen.
4inderdaad, volledig mee eensRicardoV schreef:Mag ik dit zeggen?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5aangezien het aantal bezoekers per dag en de websie is amper 2 maanden online, en de concurentie vind ik dat hij het wel waard is. Het aantal verkopen is zo laag omdat niet alle benodigdheden op de webshop staan.angeloclaeys schreef:inderdaad, volledig mee eensRicardoV schreef:Mag ik dit zeggen?
7Verlaag naar €750 zoals eerder vermeld moet weg z.s.m
Uiterste prijs, prijs is ex btw
Uiterste prijs, prijs is ex btw
82.115 Bezoeken
1.354 Unieke bezoekers
11.394 Paginaweergaves
5,39 Pagina's/bezoek
Sinds 12 december 2011.
1.354 Unieke bezoekers
11.394 Paginaweergaves
5,39 Pagina's/bezoek
Sinds 12 december 2011.
9Up.
Omzet tot nu toen ( 12 dec tm 11 maart ) : Totaal: € 429,54
( Let op * 12 december domein aangeschaft eind december begin januari bevatte de webwinkel pas producten )
Analytics :
2.474 Bezoeken
1.677 Unieke bezoekers
12.379 Paginaweergaves
5,00 Pagina's/bezoek
Wekelijkse Bestellingen !!
Moet weg !
Omzet tot nu toen ( 12 dec tm 11 maart ) : Totaal: € 429,54
( Let op * 12 december domein aangeschaft eind december begin januari bevatte de webwinkel pas producten )
Analytics :
2.474 Bezoeken
1.677 Unieke bezoekers
12.379 Paginaweergaves
5,00 Pagina's/bezoek
Wekelijkse Bestellingen !!
Moet weg !
19willem schreef:Omzet tot nu toen ( 12 dec tm 11 maart ) : Totaal: € 429,54
Dus, in de meer dan twee weken van 12 tot en met 27 maart heb je net iets méér dan € 70 omzet gedraaid. Dan zou ik wachten op de volgende prijsverlaging in het voorafgaande rijtje:willem schreef:Nog steeds te koop. Omzet gestegen naar 500 inmiddels
08-02-2012: € 2.000
10-02-2012: € 1.500
12-02-2012: € 1.000
15-02-2012: € 750
20Kun je lang wachten voor minder gaat hij niet weg dan verwijder ik hem nog lieverWard schreef:willem schreef:Omzet tot nu toen ( 12 dec tm 11 maart ) : Totaal: € 429,54Dus, in de meer dan twee weken van 12 tot en met 27 maart heb je net iets méér dan € 70 omzet gedraaid. Dan zou ik wachten op de volgende prijsverlaging in het voorafgaande rijtje:willem schreef:Nog steeds te koop. Omzet gestegen naar 500 inmiddels
08-02-2012: € 2.000
10-02-2012: € 1.500
12-02-2012: € 1.000
15-02-2012: € 750

En bij deze Up nog steeds te koop !