Nieuw portal voor webshops!

1
www.webwinkelsoverzicht.nl

Nederlands snelst groeiende platform voor webwinkels!
WebwinkelsOverzicht.nl maakt online shoppen overzichtelijk en toegankelijk voor iedereen.

Meld uw webwinkel aan bij WebwinkelsOverzicht.nl.

Uw voordeel:

- Een groter bereik, dus meer omzet!
- Rechtstreekse link naar uw site!
- Hogere positie in de diverse zoekmachines!
- Zelf nieuws plaatsen over b.v. uw eigen webwinkel!
- Schrijf reviews over webwinkels!

WebwinkelsOverzicht.nl is een intermediair tussen aanbieder en consument, voor het online bestellen of kopen van alle producten via het internet.

Onze doelstelling:
- Overzichtelijk en transparant winkelen voor consumenten.
- Een betrouwbare partner zijn voor eigenaren van webwinkels.

Door nu uw webwinkel aan te melden bij WebwinkelsOverzicht.nl heeft u een grotere kans om gevonden te worden op het internet, immers het is voor uw winkel belangrijk om zo hoog mogelijk te scoren bij de diverse zoekmachines. Middels uw vermelding op WebwinkelsOverzicht.nl heeft u hiertoe een grotere kans.

Vul nu het formulier in en uw gegevens worden dezelfde dag nog gecontroleerd, bij goedkeuring wordt uw webwinkel dan ook nog dezelfde dag toegevoegd aan ons overzicht.

De kosten van een betaalde vermelding bedragen € 30,- p/jaar.

Korting
Wanneer u uw webwinkel nu aanmeld plaatsen wij uw winkel de eerste 3 maanden gratis!
Dit betekent dat u het eerste jaar geen € 30,- maar slechts € 22,50 betaalt!

Vermelde bedragen zijn exclusief btw.

Onderdeel van GBP Media Groep
Snelst groeiende overzichts-site van Nederland.

2
Moet zeggen, heb hier een vermelding opstaan. Nog geen enkele bezoeker gehad, laat staan een conversie.

3
Misschien een idee om de rubrieken en aangemelde webwinkels direct te tonen? Ik kan me voorstellen dat mensen nu wat langer moeten zoeken om te gaan shoppen, hetgeen het gebrek aan bezoekers van Axitaxi deels zou kunnen verklaren.
www.izitoko.nl

Voor ondernemende geesten die iets te bieden hebben!

4
Mijn keiharde mening (sorry):

- ongebruiksvriendelijk (je moet zoeken naar links = niet de bedoeling van een pagina die een overzicht wil bieden)

- amateuristische uitstraling

- veel te veel reclame (focus ligt hier duidelijk op verdienen, niet op informeren)

Dit is mijn mening op deze directory van webwinkels.
Waarom zou je je als ondernemer hier willen aanmelden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Op zich zou ik best willen betalen voor een backlink naar m'n website(s), maar dan moet die backlink wel gevonden kunnen worden door Google.

Op dit moment is dat onmogelijk doordat de rubrieken pagina's verborgen zijn achter een trekmenu. Als dat niet wordt aangepast, dan is het zonde van de investering :roll:

6
Ik heb uiteraard analitics op mijn site staan, en veel referrers leveren twee klikken per week op. Dat is met deze site echt niet anders, een overzicht van webwinkels is toch gewoon een startpagina...dat zijn dan dure kliks. Als je dan ook nog een hoog weigeringspercentage hebt van 50% of zo dan wordt het nog twee keer zo duur.
Meubels bestel je razendsnel op www.houtmijn.nl