Kosten betalingsverkeer Rabobank

1
Ik overweeg om een rekening te openen bij de Rabobank.

Het is mij alleen nog niet helemaal duidelijk hoe hoog de "Informatiekosten" zullen worden. In de tarievenlijst staat:

Saldo- en rekeninginformatie
Informatiekosten via Rabo Internetbankieren (Professional) en RFLP per mutatie € 0,07
Downloaden transacties gratis

Kan iemand mij uitleggen wat die informatiekosten zijn?
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten

Re: Kosten betalingsverkeer Rabobank

3
joelphil schreef:Elke keer dat je inlogt op je zakelijke telebankieren (dus niet iDEAL) kost je dit 7 cent.

Echt een belachelijke kostenpost, vind ik.
WTF serieus?!

Dan ga ik daar nu toch even op letten en niet ieder uur inloggen!

Vervelend ook dat je de zakelijke rekening niet via de app kan inzien.

4
joelphil schreef:Elke keer dat je inlogt op je zakelijke telebankieren (dus niet iDEAL) kost je dit 7 cent.
Een verkoopadviseur van de Rabobank vertelde mij ook dat het 7 cent per inlogsessie is, maar in de tarievenlijst van 2012 staat 7 cent per mutatie.

Na wat Googlen kwam ik erachter dat een Rabobank medewerker op Fok heeft bevestigd dat het 7 cent per banktransactie is: http://forum.fok.nl/topic/1766570 (onderste bericht)
Er worden geen kosten berekend voor het inzien van bij- en afschrijvingen. Wel worden er per transactie eenmalig informatiekosten in rekening gebracht voor het ontsluiten (beschikbaar stellen en houden) via transactie overzichten en kunnen downloaden van saldo en transactie informatie informatie via Internetbankieren. Aan het downloaden zelf zitten geen extra kosten verbonden.

Het bedrag per zakelijke transactie is dus om het later te kunnen inzien in bijv internetbankieren.

Meer informatie over de tarieven vind je in het overzicht met de tarieven voor het zakelijk betalingsverkeer.
Goedkope Luchtkussenenveloppen, Dymo labels en A4 etiketten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

8
Er worden geen kosten berekend voor het inzien van bij- en afschrijvingen. Wel worden er per transactie eenmalig informatiekosten in rekening gebracht voor het ontsluiten (beschikbaar stellen en houden) via transactie overzichten en kunnen downloaden van saldo en transactie informatie informatie via Internetbankieren. Aan het downloaden zelf zitten geen extra kosten verbonden.

Het bedrag per zakelijke transactie is dus om het later te kunnen inzien in bijv internetbankieren.

Meer informatie over de tarieven vind je in het overzicht met de tarieven voor het zakelijk betalingsverkeer.
Haha en ik steeds zo weinig mogelijk inloggen om kosten te besparen ;) Ik blijf het wel vaag vinden. Maar goed, het zal zo zijn.