[combitronix.com] Wel bezoekers maar geen klanten?

1
Goedendag allemaal,

Ik ben sinds kort een electronica webshop begonnen waarin ik allerlei electronica producten verkoop. Ik heb momenteel campagnes lopen bij Marktplaats Admarkt, Google Adwords en een aantal andere kleinere bedrijven. Ik heb een Webshop keurmerk, Ideal betaalmogelijkheid, online chat service. krijg redelijk veel bezoekers, echter vrijwel geen klanten. Ik ben hier zeer in teleurgesteld en hoop dat jullie mij tips en goede feedback kunnen geven. Naam van de webshop is:

www.combitronix.com

Ik dank jullie alvast hartelijk

Re: Wel bezoekers maar geen klanten?

2
De volgende dingen vallen mij op:

De website oogt gewoontjes tot een beetje verouderd. ( je banner met welkom bijvoorbeeld )
Ik krijg niet echt een betrouwbare indruk, van de website. Ook geen onbetrouwbare.
Als ik ff snel een product google in dit geval Sony KDL-40EX720 3D Led-Televisie dat kan ik deze via kieskeurig.nl voor 40 euro goedkoper krijgen.
Ik mis vooral uitstraling en een gezicht. Ik zie niet echt een goede rede, waarom ik de 40 euro meer zou moeten betalen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Re: [combitronix.com] Wel bezoekers maar geen klanten?

3
Je hebt (onder andere) nodig;

Vermelding op tweakers.net met scherpe prijzen en na verloop van tijd goede reviews.
Vermelding van telefoonnummers.
24 uurs levering
Werkende SSL
Verwijdering van het onbetrouwbare keurmerk
Verwijdering van het 'chat is OFFLINE' logo als de chat offline is.
Verwijdering van de zin "Wij verkopen 100% originele producten". (Ik mag hopen van wel ja! Dit extra benadrukken wekt juist argwaan)

Last but not least: Veel tijd en geduld om een goede naam op te bouwen. Ik las op HL dat je pas 2 weken "intensief" bezig bent. Als je nu al teleurgesteld bent in het resultaat dan heb je een verkeerd beeld van geld verdienen met een webshop.

Succes!

Re: [combitronix.com] Wel bezoekers maar geen klanten?

4
ok dan, combitronix.
Ik paste dit op google
pag 1 zoeken
pag 2 zoeken
pag 4 zoeken
pag 5 zoeken
pag 6 zoeken
pag 7 zoeken
pag 8 zoeken
pag 9 zoeken
pag 10 zoeken

..nou, laat maar.. of ik kijk scheel.
Dan met combitronix.com
Die is wel te vinden.

(je snapt denk ik de boodschap..)

Ah, hardware, leuk! Ik heb mijn 1e pc compleet gekocht ( PI133 32MB met monitor voor 2695,- gulden oeioei) en daarna alstijd zelfbouw, fun.

Dus ik lees tweakers, PCM en CT en weet wat hardware kan. Dus ik hoef me niet mer in te lezen en wil gewoon de goedkoopste. Dus hop, naar tweakers.

ff Kijken; de LG 47LV3550 voor 679,95 Die is scherp, fijn.

kijk; ik herken Biedmeer, volgens mij het thema BBStyle v2.0
Geen favo-icon trouwens, jammer. De banner 'Wat zijn de voordelen...' kan ik trouwens bijna niet lezen.

Goed; ik ben op zoek naar tablet van 10" met een recente Android, die oude zijn meuk.
Maarre; hoe kom ik daar nu? Ik zie alleen een sortering op merk, en dat boeit me niet. Ik wil juist een tablet, 10" met android 3 lietst 4..
maar hoe kom ik daar?
De zoekfunctie brengt me lijkt het puur bij smartphone's.
Volgens mij moet je een ander keuze menu inbouwen aangezien ik niet op merk wil zoeken.

Je prijzen liggen f wat hoger; dus ik koop niet bij jou. :)
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!