Hallo allemaal,
Mijn naam is Esther en ik ben onlangs mijn eigen webwinkel begonnen: http://www.brightings.nl.
Mijn achtergrond is communicatie. Deze opleiding heb ik enige jaren geleden afgerond, hier heb ik veel kennis opgedaan over internet en het bouwen van websites. Ik wou al heel lang mijn eigen webshop beginnen, maar ik vond het nogal eng. Nu heb ik toch de stap genomen en mijn winkel is online en ik ben er trots op!
Re: Graag stel ik voor: Brightings.nl
2Welkom Esther!brightings schreef:Hallo allemaal,
Mijn naam is Esther en ik ben onlangs mijn eigen webwinkel begonnen: http://www.brightings.nl.
Mijn achtergrond is communicatie. Deze opleiding heb ik enige jaren geleden afgerond, hier heb ik veel kennis opgedaan over internet en het bouwen van websites. Ik wou al heel lang mijn eigen webshop beginnen, maar ik vond het nogal eng. Nu heb ik toch de stap genomen en mijn winkel is online en ik ben er trots op!
Vertel eens wat meer; zoals bijvoorbeeld waarin je een winkel heb en wat je wil bereiken. Zijn we hier gék op

3Voor iemand met een communicatieachtergrond zie ik op de voorpagina erg vaak "onze/ons/wij". Stel je klant centraal.
"wij brengen geen verzendkosten in rekening" > "U betaalt geen verzendkosten"
"wij hebben alles wat u zoekt" > "U vindt hier alles wat u zoekt"
Dat postNL autootje staat trouwens in spiegelbeeld
Ik ben niet zo van de regeltjes, daar zijn anderen hier veel beter in, maar volgens mij is artikel 7.2 van je avw niet houdbaar
"wij brengen geen verzendkosten in rekening" > "U betaalt geen verzendkosten"
"wij hebben alles wat u zoekt" > "U vindt hier alles wat u zoekt"
Dat postNL autootje staat trouwens in spiegelbeeld

Ik ben niet zo van de regeltjes, daar zijn anderen hier veel beter in, maar volgens mij is artikel 7.2 van je avw niet houdbaar
Code: Selecteer alles
2. Indien op aanvraag van de Koper een product speciaal voor deze Koper moet worden ingekocht vervalt het herroepingsrecht. De Koper is dan verplicht tot afname en betaling van het product.
4Klopt, het moet echt maatwerk zijn. Iets dat niet op voorraad is inkopen, is geen maatwerk. (Is op zich ook logisch te beargumenteren: je zou anders herroepingsrecht kunnen ontduiken door vooral maar geen voorraden aan te houden.)Banaan schreef:Ik ben niet zo van de regeltjes, daar zijn anderen hier veel beter in, maar volgens mij is artikel 7.2 van je avw niet houdbaarCode: Selecteer alles
2. Indien op aanvraag van de Koper een product speciaal voor deze Koper moet worden ingekocht vervalt het herroepingsrecht. De Koper is dan verplicht tot afname en betaling van het product.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!