Hallo,
Kwam vorige week op dit forum terecht. Vandaag mezelf even geregistreerd op het forum.
Ik heb nog geen eigen webshop of onderneming, maar heb daar zeker (in de toekomst) interesse voor om zelf iets te beginnen. Onder andere daarom verdiep ik me er in en vindt ik het allemaal zeer interessant.
Volg op dit moment de opleiding DTP / Vormgever.
Re: Voorstel
4Het kan van alles wezen het is maar net wat ik tegen ga komen,hoe de concurrentie op dat moment is in de producten en wat haalbaar is. Een echt idee van welke producten ik wil gaan verkopen weet ik dus nog niet.
Wel denk ik aan kleding en dan vooral de merken die in Engeland populair zijn maar hier in Nederland nog niet, dit omdat ik zelf de merken erg mooi vindt maar ik niet elke keer uit Engeland weg wil bestellen. En zo zullen er wel meer mensen denken en zal ik dus eens onderzoek moeten doen of er markt voor is en of het haalbaar is qua leveranciers enzovoort. Maar ik sta voor heel veel dingen open en denk er dagelijks over na voor het slapen gaan
Maar het is vooralsnog meer fantaseren dan serieuze plannen.
Verder wil ik me op langere termijn mij ook verdiepen hoe je zelf een webshop kan bouwen en misschien voor anderen dit gaan doen. Maar dit zijn allemaal vooralsnog plannen voor in de toekomst.
Wel denk ik aan kleding en dan vooral de merken die in Engeland populair zijn maar hier in Nederland nog niet, dit omdat ik zelf de merken erg mooi vindt maar ik niet elke keer uit Engeland weg wil bestellen. En zo zullen er wel meer mensen denken en zal ik dus eens onderzoek moeten doen of er markt voor is en of het haalbaar is qua leveranciers enzovoort. Maar ik sta voor heel veel dingen open en denk er dagelijks over na voor het slapen gaan

Verder wil ik me op langere termijn mij ook verdiepen hoe je zelf een webshop kan bouwen en misschien voor anderen dit gaan doen. Maar dit zijn allemaal vooralsnog plannen voor in de toekomst.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!