www.eko-pets.nl graag feedback

1
Ik neus al een tijdje rond op dit forum. We zijn eindelijk op 1 maart online gegaan, en ja er konden nog wat puntjes op de i maar we konden niet langer wachten (start september 2011)

Het gaat om een groene online dierenwinkel. Alleen diervoeding ontbreekt omdat we tot nu toe nog niet de juiste voeding hebben gevonden (strenge selectiecriteria). Daar zijn we mee bezig om dat wel binnen nu en 2 weken online te krijgen.

Verder veel positieve reacties alleen nog niet zo veel bestellingen als we hadden gehoopt.

Heel erg graag jullie feedback

http://www.eko-pets.nl
http://www.eko-pets.nl

Re: www.eko-pets.nl graag feedback

2
Hai.

Wat ik leuk vind is de categorieen die jullie hebben gemaakt; spelen, slapen, wonen, enz. Dat is heel duidelijk.
Goede omschrijvingen bij de producten.
Leuk die 'over ons'. :wink:

Wat jammer is: de afbeelding op de homepage komt niet goed tot z'n recht. (persoonlijk houd ik niet van tekeningen, maar dat terzijde. )
Ook sommige foto's zijn in het klein niet helemaal duidelijk, maar in het groot weer wel. Misschien kun je daar nog iets mee doen.

Leuk concept. :D

Re: www.eko-pets.nl graag feedback

3
De tekening op de voorkant vind ik leuk gevonden, maar het was mooier als het meer stilistischer was geweest. (nu is het meer olieverf tekening)
8X het watermerk verknoeid de foto een beetje.
En de groene prijsblok in de foto, zou ik meer rechtsonder zetten.
Restauratie antieke meubelen - Meubelrestauratie Vaes

Re: www.eko-pets.nl graag feedback

4
De tekening is zoals veke zegt misschien wel leuk gevonden maar is, naar mijn mening, iets te nadrukkelijk aanwezig en voegt in principe weinig toe. De producten die je op je homepage hebt staan worden daardoor zelfs helemaal naar beneden geschoven ("under the fold").

Paar kleine dingen:
- Ik zou je drop down menu sneller laten open scrollen.
- Gerelateerde producten en andere producten vallen op de productpagina totaal niet op.
- De icoontjes in je menu zijn nogal slecht gepositioneerd: bij de borstel zit er helemaal geen marge bij de top. Soms zit er wel een marge rechts tussen de icon en de tekst en in andere gevallen weer helemaal niet.
- Ik snap niet waarom de groene blokken op de categoriepagina zo groot zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.eko-pets.nl graag feedback

5
Ok bedankt voor de opmerkingen.

De foto's kan ik zelf aanpassen dat was me ook al opgevallen dat al die kleine logo's niet zo mooi zijn. De groene prijsbalken en productopmschrijvingsbalken kan ik helaas niet zelf aanpassen en zal ik moeten laten doen.

Is het wel handig een prijs te laten zien op de miniatuur weergaven? Gewoon erbij in de groene balk onderin bijvoorbeeld en deze smaller laten maken?

Verder geen enorme issues waardoor iemand niet zou bestellen?
http://www.eko-pets.nl

Re: www.eko-pets.nl graag feedback

6
Ok, here we go.
Binnenkomst, zooo zeg da's veel graphics zeg! Leuk gemaakt, absoluut.
Maar in mijn 3 seconden-om-te-overleven test zie ik niet war je nou eigenlijk echt doe, maak je mooie tekeningen als beroep soms?
Goed, verder lezen en scrollen.

Stukje tekst gevonden, gaat over handel in dierbenodigdheden zie ik nu.
Bovenin zie ik tussendoor nog even dat je geen favo-icon heb; zo'n plaatje in de URL balk.

Navigatie start goed, geen moeilijke merknamen maar gewoon 'Hond.'
De volgende stap ook gewoon begrijpbare begrippen, goed bezig.
De opmaak is wel erg Web1.0 maar het werkt wel.

Ik wil een halsband, ff doorklikken.
Rustige, overzichtelijke produktpagina, fijn.
Een grote 'banaan'klik hier.
Button stuk! Ik klikkliklik doettutniet.
ow.. eerst een maat opgeven, dat viel me niet op, duidelijker aangeven.

netjes enkele extra algemene tekstvakken, ziet er goed uit.
Leuk stukje over ons, wekt wel vertrouwen.

Lege pagina gevonden:
http://www.eko-pets.nl/index.php?catID= ... =Opgroeien

Al met al een leuke basis.

tenslotte nog wat SEO: gegoogled op 'eko pet'
1e pagina geen resultaat.
2e pagina check, moet nog beter kunnen.

ff wat bestellen; 3,- verzendkosten. Niet psycho-handig.
Gelukkig een keuze om in te loggen, prima.

waarom niet bestellen? Mwa, je moet altijd een opstartperiode door maar ik zie geen dingen wat echt niet zou kunnen.

Misschien gaan linkbuilden?
Videosysteem voor webwinkeliers om seriematig en betaalbaar video te produceren

Re: www.eko-pets.nl graag feedback

7
Ik vind de site er mooi en overzichtelijk uitzien en het stukje 'over ons' heb ik gelezen met een glimlach.

Nu ben ik eigenaar van een border collie en twee poezen en ik zou niet zo snel wat bij je kopen. Waarom niet? Het is simpel, eigenlijk heb ik alles al. Van mandjes, etensbakken, speeltjes en hondenriem. Snacks krijgen ze niet veel. Afgezien van het voer koop ik zelden wat voor de dieren. Niet dat iedereen nu denkt dat ik ze verwaarloos :wink: ze komen niets tekort hoor!

Dus zou ik me als ik jullie was richten op mensen die een pup of kitten gaan kopen. Want volgens mij is dat het moment waarop de meeste grote aankopen worden gedaan. Misschien kun je contacten leggen met een aantal fokkers of een flyer toesturen aan dierenartsen voor in het puppypakket. Zoiets. Als je even nadenkt kom je waarschijnlijk zo nog op een aantal ideeën.

Succes!